Мета: - ознайомитися із причинами порушення різних екосистем; сформувати знання про взаємодії різних живих організмів в екосистемах; - ознайомити з поняттям «сукцесії»; - розвивати критичне мислення; пам'ять, увагу, порівнювати й узагальнювати інформацію, робити висновки; - виховувати дбайливе ставлення до природи; формувати екологічне мислення, інтерес до предмета.
Жанр визначається метою гри. Гра може належати як до одного, так і до кількох жанрів, а в унікальних випадках - відкривати новий або бути поза всяких жанрів. Розділяють 8 основних жанрів відеоігор, які у свою чергу діляться ще на декілька піджанрів.
За останні кільканадцять років відеоігри сильно змінилися за формою та вжитком. Якщо раніше вони були радше тайм-кілерами, то зараз ігри пропонують цілком осмислений глибокий досвід. Якщо 2005 року кінокритик Роджер Еберт стверджував, що «ніхто ніколи не міг процитувати гру так, як великих драматургів, поетів, режисерів, прозаїків і композиторів», то зараз комп’ютерні ігри вивчають і цитують в академічних текстах.
Все на землі, все треба берегти:
І птаха, й звіра, дерево й травинку.
Не чванься тим, що цар природи ти,
Бо, врешті, ти — лише її частинка.
Ти частка — невелика і залежна.
Цю істину сприймай беззастережно.
Якщо береш, то треба й віддавати,
Коли й надалі хочеш існувати.