Формування медіаінформаційної грамотності учнів в структурі шкільного медіаосвітнього холдингу, створення сучасних умов задля якісного покращення взаємодії у медіапросторі учнівського та педагогічного колективу, впровадження цифрових та інформаційно-комунікаційних практик задля вирішення завдань нової української школи (НУШ).
Щодобово на пересічного читача, глядача і користувача мережі виливається цілий інформаційний океан. Як не потонути в ньому? Кілька порад від медіафахівців.
Біологія. Біотехнологія. Завдання біотехнології. Історія розвитку біотехнології: хлібопечення, пивоваріння, виноробство, утворення молочнокислих продуктів, квашення овочів. Прикладний характер біотехнології. Основі напрямки біотехнології: отримання нових сортів рослин, утворення лікарських препаратів, очищення та утилізація відходів, біологічні методи боротьби з шкідниками, створення кормів для тварин, підвищення родючості ґрунту, біопаливо. Шкідливий вплив біотехнологій.
Розвиток критичного мислення неможливий без її попереднього знайомства з типовими цілями, методами та прийомами маніпулятивного медіавпливу, його соціально-психологічними механізмами, без проблемного аналізу інформації. Знаючи конкретні прийоми подібного впливу, можна більш критично сприймати будь-яку інформацію, що надходить каналами преси, телебачення, кінематографа, радіо, Інтернету й т. д.
Хімічна наука на теренах України почала розвиватись у ХІХ столітті. До початку ХХ століття більшість наукових досліджень проводилось в університетах — Харківському, Одеському, Київському і Львівському — і політехнічних інститутах, пізніше були засновані науково-дослідні інститути АН УРСР, які й нині демонструють найвищий рівень хімічної науки.
Наш світ змінюється дуже швидко ..Інформація, засвоєннню й переробці якої могло бути присвячене життя декількох поколінь , в наш час може втрачати актуальність буквально за кілька років. Активізується необхідність самостійного опрацювання нової інформації та формування алгоритмів її застосування.Той.хто володіє прийомами роботи з інформацією, стають лідерами : вони сприймають, аналізують, приймають рішення, спрямовують, контролюють.