Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Схема аналізу медіатексту

Ціль уроку:

Формувати вміння аналізу й синтезу медіатекстів.

Тренувати звукозорової пам'яті, стимулювати творчі здібності. 

Розвивати імпровізацію, самостійність, культуру мислення, здатність застосувати отримані знання в нових ситуаціях, на психологічну, моральну роботу, міркування про моральні й художні цінності і т. д.

 

Повторимо! 

1.     Що таке медіатекст?

2.     Які види медіатекстів ви знаєте?

3.     Які за формою можуть бути медіатексти?

4.     Як медіа-текст може вплинути на людину?

5.     Наведіть приклади впливу на вас медіатекстів.

6.     Як ми можемо себе захистити від небажаного впливу медіа?

«Медіа-текст» - це будь-яка медіа-продукція засобів масової комунікації – друкований текст у пресі, фотозображення, повідомлення по радіо, аудіо-візуальні зображення в кіно, на телебаченні або їх фрагменти, реклама, етикетка на пляшці, SMS-повідомлення, веб-сторінка, блог, віртуальні фотоальбоми тощо.

По ту сторону экрана

Международный конкурс эссе и рецензий на заданный фильм

Загальна схема аналізу медіатексту:

1. Коротка інформація про творців медіатексту, попередні роботи автора,

2. Історичний чи політичний контекст подій, установка на медіасприйняття;

3. «Читання» медіатексту (комунікативний етап);

4. Обговорення медіатексту, формулювання висновку.

Етапи обговорення 

1. Вибір епізодів, що найбільш яскраво виявляють художні закономірності побудови всього фільму;

2. Аналіз даних епізодів (спроба розібратись у логіці авторського мислення - у комплексному, взаємозалежному розвитку конфлікту, характерів, ідей, звукозорового ряду й т. д.);

3. Виявлення авторської концепції.

 

З якими відомими вам медіатекстами можна порівняти даний твір? Чому? Що між ними загального?

Сегодня на уроці ми осмислювали багатошаровість образного світу як окремих компонентів, так і твору в цілому: логіки звукозорового, пластичного розвитку думок авторів у комплексній, цілісній єдності різноманітних засобів організації зображення та звуку.

Відомо, що одна з основних задач медіаосвіти в сучасних умовах - формування й розвиток в аудиторії критичного мислення стосовно тих чи інших медіатекстів, розповсюджуваних на каналах масової комунікації.

Висновок

Розвиток критичного мислення неможливий без її попереднього знайомства з типовими цілями, методами та прийомами маніпулятивного медіавпливу, його соціально-психологічними механізмами, без проблемного аналізу інформації. Знаючи конкретні прийоми подібного впливу, можна більш критично сприймати будь-яку інформацію, що надходить каналами преси, телебачення, кінематографа, радіо, Інтернету й т. д.

Заповніть таблицю

Назва (статті, книги, фільму)                                                              
Хто створив. Чим відомий автор.  
Про що цей медіатекст?  
Яка мета була у автора?  
Яким чином автору вдалося бути переконливим?  
Які епізоди найбільш запам"яталися?  
Чому вчить цей медіатекст?   
Що саме найбільш сподобалось, не сподобалось?  
Висновок. Якій категорії читачів, глядачів Ви можете порадити цей медіатекст для читання або перегляду?   

 

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: vestnikm (2021-05-12) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 3248 | Теги: основи медіаграмотності, аналіз медіатекстів | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

Визначаємо

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 15
Гостей: 15
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department