Креативність! … це здатність продукувати нові ідеї, при цьому, стає все складніше створювати нове, щось інноваційне, тому потрібно спиратися на те, що вже є, бути гнучким, здатним відновлюватися, відмовляючись від шаблонів. Головне - вивчати досвід інших, робити з людьми - робити для людей!
Прихильники культурологічної теорії медіаосвіти (cultural study approach), цілком справедливо вважають, що аудиторія вчиться медіамовам, застосовує ті чи інші категорії, виносить судження про манеру подання інформації. Шкільна аудиторія, навіть одного віку, теж досить диференційована за інтересами та ступенем підготовленості
Мета: • дати поняття про окиснення та горіння, порівняти процеси горіння, повільного окиснення, дихання, розширити уявлення про оксиди як продукти горіння, пояснити умови виникнення та припинення горіння, поглибити знання про склад складних речовин на прикладі оксидів; • розвивати вміння складати рівняння хімічних реакцій, розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес; • виховувати самостійність, прагнення досліджувати навколишній світ.
Мета уроку: формувати уявлення про успадкування, зчеплене зі статтю, та його особливості; розвивати вміння аналізувати і робити висновки, розв’язувати типові задачі з генетики; виховувати розуміння важливості генетичних досліджень для практичної діяльності учнів.