Ви вже підготували цікавий захід? У Вас завершена робота з програмування гуртка, студії, свята, ігри, квесту? Можливо Ви вже підготували учнів, щоб записати з ними цікавий відео-контент? Якщо - так, тоді потрібно подбати заздалегідь про якісне висвітлення Вашої ініціативи в шкільних засобах масової інформації!
Нагадуємо, що запрошення потрібно відправляти заздалегідь ( на заходи, які відбудуться на наступному тижні).
Заповнюйте нашу онлайн-заявку! Раді співпрацювати з Вами!
Додаткова інструкція
Підготовка та відправка прес-анонсу редактору того чи іншого ЗМІ - це заходи, за допомогою яких Ви запрошуєте журналістів відвідати Вашу подію і зробити новину, фото- або телерепортаж.
Прес-анонс - це короткий текстовий документ, в якому вказується що, де, коли, з якою метою станеться.
Зазвичай не всі ЗМІ відгукуються на прес-анонс. Вони розглядають Ваш захід з точки зору актуальності можливої новини для своєї аудиторії. Тому важливо чітко відобразити не тільки мету Вашого заходу, а й проблему, яка буде вирішена, якщо мета буде досягнута. Зрозуміло, що проблема цільовими аудиторіями повинна розглядатися як актуальна (пріоритетно важлива).
Крім того, в прес-анонсі також вказують кількісно-якісні показники досягнень. Наприклад, скільки дітей візьме участь у заході, які ресурси залучені для організації заходу, хто виступив стороною підтримки. Можна також вказати, як цей захід узгоджується з традиціями школи або з системою роботи даного педагога. З іншого боку, можна відзначити, чи є даний захід новаторським або інноваційним, і якщо - так, то в чому це полягає.
Щоб відправити прес-анонс в ресурсний центр Шкільного медіахолдинг "ВМ-НФ", заповніть форму!
Прес-реліз-анонс: керівництво з написання
Що таке «прес-реліз-анонс» і навіщо він потрібен?
Це повідомлення для преси або інформаційного ресурсу, що містить в собі новину про будь-який захід. Його завдання - зацікавити журналістів майбутньою подією, сповістити суспільству через ЗМІ про захід та організацію, яка його проводить.
З чого складається прес-реліз?
Загальна схема прес-релізу - це відповіді на питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином?»
1) Заголовок. Повинен бути коротким, містити головну ідею повідомлення - бути інформативним, а також яскравим і цікавим. Заголовок має на меті заволодіти увагою читача, ємко і захоплююче піднести матеріал.
2) Резюме. Це одне або кілька речень, які розкривають тему новини. Тут потрібно без зайвих подробиць відповісти на питання: Що? Де? Коли? Хто?
3) Основна частина. Це повні відповіді на вищевикладені питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином? », Потрібно давати факти. «Чому ця подія цікава?», «Навіщо захід проводиться?», «Що корисного може дати суспільству?» - можна задавати собі подібні питання, щоб було зручніше складати реліз. Не потрібно давати інформацію рекламного характеру або суб'єктивну оцінку. Так як обсяг прес-релізу не дозволяє написати багато, то слід зачіпати дійсно важливі деталі, просто і красиво підносячи матеріал. Завдання основної частини - донести головну ідею до читачів, дати їм картину майбутньої події, тому надмірне використання засобів художньої виразності може ускладнити сприйняття інформації. Текст повинен бути ясним і грамотним. Рекомендований обсяг (приблизний) - половина сторінки формату А4. Але можна і більше.
4) Контактні дані. Це телефони, e-mail організації, відповідального за захід особи; адреси ресурсів і будь-які інші контакти, які можуть дати читачеві уявлення про подію (сайт організації, посилання на розміщену вже де-небудь новину, адреса групи майбутньої події в соціальній мережі тощо).
5) Відомості про організацію. Коротка інформація про організатора, що дає загальне уявлення про нього.
Алгоритм написання прес-релізу:
1) Сформулювати заголовок або резюме. Можна починати відразу з другого, так як перше часто вигадують в самому кінці, коли матеріал уже написаний. До того моменту інформація вже впорядкована і стає ясно, на чому зроблено акценти. До того ж оригінальна ідея назви може виникнути в процесі написання прес-релізу.
2) В основній частині важливо відповісти на всі вищевикладені питання, надати на 100% вірні факти. При згадці осіб не потрібно писати повні ініціали: досить лише імені та прізвища. Бажано вказувати посади. Всі абревіатури (за винятком загальновідомих) потрібно розшифровувати, коли вони вживаються вперше. В подальшому тексті вже можна цього не робити. Повинно бути поділ на абзаци.
3) Контактні дані необхідно давати такі, щоб в разі виникнення питань можна було відразу зв'язатися з відповідальним за захід. Вони повинні бути актуальними (краще телефони).
4) Відомості про організацію. Потрібно надати коротку інформацію; крім загальної характеристики можна додати пару фактів про організатора, які можуть бути цікаві читачам.
5) Придумати заголовок прес-релізу, якщо це ще не було зроблено.
6) Перевірити текст на наявність орфографічних, пунктуаційних, стилістичних (правильність і логічність побудови речень), фактичних (достовірність наданої інформації) помилок. У спірних випадках краще користуватися словником. Всі прізвища та посади осіб повинні бути вказані на 100% вірно, назви і статуси організацій теж (потрібно враховувати і такі аспекти, як написання назв з малої і великої букв). Всі факти повинні бути точними. Буває корисно прочитати текст вголос: це допомагає зрозуміти, наскільки добре він звучить і чи легко буде сприйнятий читачем.
7) Порадіти добре написаному матеріалу і відправити його адресату.