ВМ-НФ Архів 1 Архів 2 

Головна| Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід|RSS

Фільтр пошуку

конференція Новий навчальний рік радіо редколлегии День учителя Кристал навчання медіаосвіта відео Тиждень відеоролики HEALTHY SCHOOLS здорові школи Видео Радио виховний центр безпека екологія Конкурс медіатворчість підсумки здоров'я звіт медіаграмотність Шкільний Медіахолдинг Запорізький НВК №19 ВМ-НФ АУП Департамент освіти і науки виховна робота Республіка Мрія Свято лінійка банки балів Департамент освіти Солярис Запоріжжя булінг ЗНВК №19 самоврядування День Дублера ЗНУ квест конкурси Екологічний вектор Андрій Єлькін вибори президент громадянське виховання медіа

Категорії розділу

Новини від шеф-редактора ПШП [98]
Новини - Спалах [18]
Новини - КОТ [1]
Новини - Бригантина [5]
Новини - Фортуна [1]
Новини - Креатив [82]
Новини - Кристал [86]
Новини - Фенікс [19]
Новини - Промінь сонця [5]
Новини - Нове місто [5]
Новини - 220V-next [6]
Новини - Ексклюзив [1]
Новини - Соляріс [16]
Новини - Улыбка [1]
Новини - Орео [0]
Новини - Максимум адреналину [1]
Новини - Нью-Скіфія [12]
Бумеранг [0]
Новини - 21 століття [0]
HEALTHY SCHOOLS [51]
Новини в рамках програми "HEALTHY SCHOOLS"

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Подать пресс-релиз-анонс

 

Ви вже підготували цікавий захід? У Вас завершена робота з програмування гуртка, студії, свята, ігри, квесту? Можливо Ви вже підготували учнів, щоб записати з ними цікавий відео-контент? Якщо - так, тоді потрібно подбати заздалегідь про якісне висвітлення Вашої ініціативи в шкільних засобах масової інформації!

Заповнюйте нашу онлайн-заявку!

Назва заходу *:
Форма проведення - свято, гра, заняття гуртка, змагання, квест *:
Дата проведення *:
Час початку заходу *:
Час закінчення заходу *:
Місце проведення заходу *:
Короткий опис - що буде покращено*:
Цілі заходу *:
Опис події (що буде відбуватися) *:
Автор, організатор заходу (ПІП, посада, контакти) *:
E-mail автора, організатора заходу *:
Додаткова інформація (на що бажано звернути увагу)


Додаткова інструкція

Підготовка та відправка прес-анонсу редактору того чи іншого ЗМІ - це заходи, за допомогою яких Ви запрошуєте журналістів відвідати Вашу подію і зробити новину, фото- або телерепортаж.

Прес-анонс - це короткий текстовий документ, в якому вказується що, де, коли, з якою метою станеться.

Зазвичай не всі ЗМІ відгукуються на прес-анонс. Вони розглядають Ваш захід з точки зору актуальності можливої ​​новини для своєї аудиторії. Тому важливо чітко відобразити не тільки мету Вашого заходу, а й проблему, яка буде вирішена, якщо мета буде досягнута. Зрозуміло, що проблема цільовими аудиторіями повинна розглядатися як актуальна (пріоритетно важлива).

Крім того, в прес-анонсі також вказують кількісно-якісні показники досягнень. Наприклад, скільки дітей візьме участь у заході, які ресурси залучені для організації заходу, хто виступив стороною підтримки. Можна також вказати, як цей захід узгоджується з традиціями школи або з системою роботи даного педагога. З іншого боку, можна відзначити, чи є даний захід новаторським або інноваційним, і якщо - так, то в чому це полягає.

Щоб відправити прес-анонс в ресурсний центр Шкільного медіахолдинг "ВМ-НФ", заповніть  форму!

 


Прес-реліз-анонс: керівництво з написання

Що таке «прес-реліз-анонс» і навіщо він потрібен?

Це повідомлення для преси або інформаційного ресурсу, що містить в собі новину про будь-який захід. Його завдання - зацікавити журналістів майбутньою подією, сповістити суспільству через ЗМІ про захід та організацію, яка його проводить.

З чого складається прес-реліз?

Загальна схема прес-релізу - це відповіді на питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином?»

1) Заголовок. Повинен бути коротким, містити головну ідею повідомлення - бути інформативним, а також яскравим і цікавим. Заголовок має на меті заволодіти увагою читача, ємко і захоплююче піднести матеріал.

2) Резюме. Це одне або кілька речень, які розкривають тему новини. Тут потрібно без зайвих подробиць відповісти на питання: Що? Де? Коли? Хто?

3) Основна частина. Це повні відповіді на вищевикладені питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином? », Потрібно давати факти. «Чому ця подія цікава?», «Навіщо захід проводиться?», «Що корисного може дати суспільству?» - можна задавати собі подібні питання, щоб було зручніше складати реліз. Не потрібно давати інформацію рекламного характеру або суб'єктивну оцінку. Так як обсяг прес-релізу не дозволяє написати багато, то слід зачіпати дійсно важливі деталі, просто і красиво підносячи матеріал. Завдання основної частини - донести головну ідею до читачів, дати їм картину майбутньої події, тому надмірне використання засобів художньої виразності може ускладнити сприйняття інформації. Текст повинен бути ясним і грамотним. Рекомендований обсяг (приблизний) - половина сторінки формату А4. Але можна і більше.

4) Контактні дані. Це телефони, e-mail організації, відповідального за захід особи; адреси ресурсів і будь-які інші контакти, які можуть дати читачеві уявлення про подію (сайт організації, посилання на розміщену вже де-небудь новину, адреса групи майбутньої події в соціальній мережі тощо).

5) Відомості про організацію. Коротка інформація про організатора, що дає загальне уявлення про нього. 

 

Алгоритм написання прес-релізу:

1) Сформулювати заголовок або резюме. Можна починати відразу з другого, так як перше часто вигадують в самому кінці, коли матеріал уже написаний. До того моменту інформація вже впорядкована і стає ясно, на чому зроблено акценти. До того ж оригінальна ідея назви може виникнути в процесі написання прес-релізу.

2) В основній частині важливо відповісти на всі вищевикладені питання, надати на 100% вірні факти. При згадці осіб не потрібно писати повні ініціали: досить лише імені та прізвища. Бажано вказувати посади. Всі абревіатури (за винятком загальновідомих) потрібно розшифровувати, коли вони вживаються вперше. В подальшому тексті вже можна цього не робити. Повинно бути поділ на абзаци.

3) Контактні дані необхідно давати такі, щоб в разі виникнення питань можна було відразу зв'язатися з відповідальним за захід. Вони повинні бути актуальними (краще телефони).

4) Відомості про організацію. Потрібно надати коротку інформацію; крім загальної характеристики можна додати пару фактів про організатора, які можуть бути цікаві читачам.

5) Придумати заголовок прес-релізу, якщо це ще не було зроблено.

6) Перевірити текст на наявність орфографічних, пунктуаційних, стилістичних (правильність і логічність побудови речень), фактичних (достовірність наданої інформації) помилок. У спірних випадках краще користуватися словником. Всі прізвища та посади осіб повинні бути вказані на 100% вірно, назви і статуси організацій теж (потрібно враховувати і такі аспекти, як написання назв з малої і великої букв). Всі факти повинні бути точними. Буває корисно прочитати текст вголос: це допомагає зрозуміти, наскільки добре він звучить і чи легко буде сприйнятий читачем.

7) Порадіти добре написаному матеріалу і відправити його адресату.

Вхід на сайт

Пошук

Рейтинг успішності

ТОП 5

1 місце - газета Креатив
2 місце - газета Кристал
3 місце - газета "Промінь сонця"
4 місце - газета "220V-next"
5 місце - газета "Нью-Скіфія"

[2019-11-28]  
В Запоріжжі для школярів стартують популярні медіа-конкурсиВ Запоріжжі для школярів стартують популярні медіа-конкурси

Коментарі


Оля, как раз таки могут!!!
Тоже мне сравнение экономикой страны управлять и мероприятия школь...

Какие молодцы! 9-А класс! Отлично! Так держать! 
8000+ )

Если выберут Лизу или Карину,тогда выборы будут через год, если кого-то из девочек семиклассниц тогд...

А мне кажется, что нужно каждый год выборы делать. Больше уверенности в себе. Ведь они оценивают сво...

Друзі сайту

  • department

  • Архів записів

    Календар

    «  Лютий 2020  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    242526272829

    Ми у Фейсбуці

    ВМ-НФ