Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Новини від шеф-редактора ПШП [134]
Новини - 24/7 [21]
Новини початкової школи [2]
Новини інших МЦ [17]
Новини - Олімпія [18]
Новини - Бригантина [14]
Новини - Креатив [105]
Новини - Кристал [123]
Новини - Фенікс [24]
Новини - Промінь сонця [7]
Новини - Нове місто [6]
Новини - Соляріс [23]
Новини - Нью-Скіфія [12]
HEALTHY SCHOOLS [51]
Новини в рамках програми "HEALTHY SCHOOLS"

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Подати прес-реліз-анонс

 

Ви вже підготували цікавий захід? У Вас завершена робота з програмування гуртка, студії, свята, ігри, квесту? Можливо Ви вже підготували учнів, щоб записати з ними цікавий відео-контент? Якщо - так, тоді потрібно подбати заздалегідь про якісне висвітлення Вашої ініціативи в шкільних засобах масової інформації!

Нагадуємо, що запрошення потрібно відправляти заздалегідь ( на заходи, які відбудуться на наступному тижні).

Заповнюйте нашу онлайн-заявку! Раді співпрацювати з Вами! 

Назва заходу *:
Форма проведення - свято, гра, заняття гуртка, змагання, квест *:
Дата проведення *:
Час початку заходу *:
Час закінчення заходу *:
Місце проведення заходу *:
Короткий опис - що буде покращено*:
Цілі заходу *:
Опис події (що буде відбуватися) *:
Автор, організатор заходу (ПІП, посада, контакти) *:
E-mail автора, організатора заходу *:
Додаткова інформація (на що бажано звернути увагу)


Додаткова інструкція

Підготовка та відправка прес-анонсу редактору того чи іншого ЗМІ - це заходи, за допомогою яких Ви запрошуєте журналістів відвідати Вашу подію і зробити новину, фото- або телерепортаж.

Прес-анонс - це короткий текстовий документ, в якому вказується що, де, коли, з якою метою станеться.

Зазвичай не всі ЗМІ відгукуються на прес-анонс. Вони розглядають Ваш захід з точки зору актуальності можливої ​​новини для своєї аудиторії. Тому важливо чітко відобразити не тільки мету Вашого заходу, а й проблему, яка буде вирішена, якщо мета буде досягнута. Зрозуміло, що проблема цільовими аудиторіями повинна розглядатися як актуальна (пріоритетно важлива).

Крім того, в прес-анонсі також вказують кількісно-якісні показники досягнень. Наприклад, скільки дітей візьме участь у заході, які ресурси залучені для організації заходу, хто виступив стороною підтримки. Можна також вказати, як цей захід узгоджується з традиціями школи або з системою роботи даного педагога. З іншого боку, можна відзначити, чи є даний захід новаторським або інноваційним, і якщо - так, то в чому це полягає.

Щоб відправити прес-анонс в ресурсний центр Шкільного медіахолдинг "ВМ-НФ", заповніть  форму!

 


Прес-реліз-анонс: керівництво з написання

Що таке «прес-реліз-анонс» і навіщо він потрібен?

Це повідомлення для преси або інформаційного ресурсу, що містить в собі новину про будь-який захід. Його завдання - зацікавити журналістів майбутньою подією, сповістити суспільству через ЗМІ про захід та організацію, яка його проводить.

З чого складається прес-реліз?

Загальна схема прес-релізу - це відповіді на питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином?»

1) Заголовок. Повинен бути коротким, містити головну ідею повідомлення - бути інформативним, а також яскравим і цікавим. Заголовок має на меті заволодіти увагою читача, ємко і захоплююче піднести матеріал.

2) Резюме. Це одне або кілька речень, які розкривають тему новини. Тут потрібно без зайвих подробиць відповісти на питання: Що? Де? Коли? Хто?

3) Основна частина. Це повні відповіді на вищевикладені питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином? », Потрібно давати факти. «Чому ця подія цікава?», «Навіщо захід проводиться?», «Що корисного може дати суспільству?» - можна задавати собі подібні питання, щоб було зручніше складати реліз. Не потрібно давати інформацію рекламного характеру або суб'єктивну оцінку. Так як обсяг прес-релізу не дозволяє написати багато, то слід зачіпати дійсно важливі деталі, просто і красиво підносячи матеріал. Завдання основної частини - донести головну ідею до читачів, дати їм картину майбутньої події, тому надмірне використання засобів художньої виразності може ускладнити сприйняття інформації. Текст повинен бути ясним і грамотним. Рекомендований обсяг (приблизний) - половина сторінки формату А4. Але можна і більше.

4) Контактні дані. Це телефони, e-mail організації, відповідального за захід особи; адреси ресурсів і будь-які інші контакти, які можуть дати читачеві уявлення про подію (сайт організації, посилання на розміщену вже де-небудь новину, адреса групи майбутньої події в соціальній мережі тощо).

5) Відомості про організацію. Коротка інформація про організатора, що дає загальне уявлення про нього. 

 

Алгоритм написання прес-релізу:

1) Сформулювати заголовок або резюме. Можна починати відразу з другого, так як перше часто вигадують в самому кінці, коли матеріал уже написаний. До того моменту інформація вже впорядкована і стає ясно, на чому зроблено акценти. До того ж оригінальна ідея назви може виникнути в процесі написання прес-релізу.

2) В основній частині важливо відповісти на всі вищевикладені питання, надати на 100% вірні факти. При згадці осіб не потрібно писати повні ініціали: досить лише імені та прізвища. Бажано вказувати посади. Всі абревіатури (за винятком загальновідомих) потрібно розшифровувати, коли вони вживаються вперше. В подальшому тексті вже можна цього не робити. Повинно бути поділ на абзаци.

3) Контактні дані необхідно давати такі, щоб в разі виникнення питань можна було відразу зв'язатися з відповідальним за захід. Вони повинні бути актуальними (краще телефони).

4) Відомості про організацію. Потрібно надати коротку інформацію; крім загальної характеристики можна додати пару фактів про організатора, які можуть бути цікаві читачам.

5) Придумати заголовок прес-релізу, якщо це ще не було зроблено.

6) Перевірити текст на наявність орфографічних, пунктуаційних, стилістичних (правильність і логічність побудови речень), фактичних (достовірність наданої інформації) помилок. У спірних випадках краще користуватися словником. Всі прізвища та посади осіб повинні бути вказані на 100% вірно, назви і статуси організацій теж (потрібно враховувати і такі аспекти, як написання назв з малої і великої букв). Всі факти повинні бути точними. Буває корисно прочитати текст вголос: це допомагає зрозуміти, наскільки добре він звучить і чи легко буде сприйнятий читачем.

7) Порадіти добре написаному матеріалу і відправити його адресату.

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

Визначаємо

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Календар

«  Серпень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department