ВМ-НФ Архів 1 Архів 2 

Головна| Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід|RSS

Міні-чат

Фільтр пошуку

банки баллов конференція навчання 2018-2019 навчальний рік Новий навчальний рік Конкурс День учителя відео медіаосвіта АУП Академія Української преси медіаграмотність Кристал Департамент освіти Тиждень Видео ЗНУ Радио здоров'я активності виховний центр редколлегии здорові школи підсумки HEALTHY SCHOOLS звіт безпека Солярис відеоролики Філія №3 Андрій Єлькін ВМ-НФ Шкільний Медіахолдинг Департамент освіти і науки виховна робота Республіка Мрія банки балів Свято лінійка Запоріжжя Youth MediaLab 10-А самоврядування День Дублера ЗНВК №19 булінг анти-булінг Запорізький НВК №19 GOLD SOUND конкурси

Категорії розділу

Новини від шеф-редактора ПШП [91]
Новини - Спалах [17]
Новини - КОТ [0]
Новини - Бригантина [4]
Новини - Фортуна [1]
Новини - Креатив [78]
Новини - Кристал [74]
Новини - Фенікс [18]
Новини - Промінь сонця [4]
Новини - Нове місто [5]
Новини - 220V-next [6]
Новини - Ексклюзив [1]
Новини - Соляріс [11]
Новини - Улыбка [1]
Новини - Орео [0]
Новини - Максимум адреналину [1]
Новини - Нью-Скіфія [10]
Бумеранг [0]
Новини - 21 століття [0]
HEALTHY SCHOOLS [51]
Новини в рамках програми "HEALTHY SCHOOLS"

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Подать пресс-релиз-анонс

 

Ви вже підготували цікавий захід? У Вас завершена робота з програмування гуртка, студії, свята, ігри, квесту? Тоді потрібно подбати заздалегідь про якісне висвітлення Вашої ініціативи в шкільних засобах масової інформації!

Можливо Ви вже підготували учнів, щоб записати з ними цікавий відео-контент? Якщо - так, заповнюйте нашу онлайн-заявку!

Название Вашего мероприятия *:
Форма проведения -праздник, игра, занятие кружка, соревнование, квест *:
Дата проведения *:
Время начала мероприятия *:
Время окончания мероприятия *:
Место проведения мероприятия *:
Краткое описание проблемы *:
Воспитательная, развивающая цель, которая вытекает из проблемы *:
Описание события (что будет происходить) *:
Автор, организатор мероприятия (ФИО, должность, контакты) *:
E-mail автора, организатора мероприятия *:
Дополнительная информация (кто оказывал помощь, какие ресурсы были при:


Додаткова інструкція

Підготовка та відправка прес-анонсу редактору того чи іншого ЗМІ - це заходи, за допомогою яких Ви запрошуєте журналістів відвідати Вашу подію і зробити новину, фото- або телерепортаж.

Прес-анонс - це короткий текстовий документ, в якому вказується що, де, коли, з якою метою станеться.

Зазвичай не всі ЗМІ відгукуються на прес-анонс. Вони розглядають Ваш захід з точки зору актуальності можливої ​​новини для своєї аудиторії. Тому важливо чітко відобразити не тільки мету Вашого заходу, а й проблему, яка буде вирішена, якщо мета буде досягнута. Зрозуміло, що проблема цільовими аудиторіями повинна розглядатися як актуальна (пріоритетно важлива).

Крім того, в прес-анонсі також вказують кількісно-якісні показники досягнень. Наприклад, скільки дітей візьме участь у заході, які ресурси залучені для організації заходу, хто виступив стороною підтримки. Можна також вказати, як цей захід узгоджується з традиціями школи або з системою роботи даного педагога. З іншого боку, можна відзначити, чи є даний захід новаторським або інноваційним, і якщо - так, то в чому це полягає.

Щоб відправити прес-анонс в ресурсний центр Шкільного медіахолдинг "ВМ-НФ", заповніть  форму!

 


Прес-реліз-анонс: керівництво з написання

Що таке «прес-реліз-анонс» і навіщо він потрібен?

Це повідомлення для преси або інформаційного ресурсу, що містить в собі новину про будь-який захід. Його завдання - зацікавити журналістів майбутньою подією, сповістити суспільству через ЗМІ про захід та організацію, яка його проводить.

З чого складається прес-реліз?

Загальна схема прес-релізу - це відповіді на питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином?»

1) Заголовок. Повинен бути коротким, містити головну ідею повідомлення - бути інформативним, а також яскравим і цікавим. Заголовок має на меті заволодіти увагою читача, ємко і захоплююче піднести матеріал.

2) Резюме. Це одне або кілька речень, які розкривають тему новини. Тут потрібно без зайвих подробиць відповісти на питання: Що? Де? Коли? Хто?

3) Основна частина. Це повні відповіді на вищевикладені питання: «Що? Де? Коли? Хто? Чому? Яким чином? », Потрібно давати факти. «Чому ця подія цікава?», «Навіщо захід проводиться?», «Що корисного може дати суспільству?» - можна задавати собі подібні питання, щоб було зручніше складати реліз. Не потрібно давати інформацію рекламного характеру або суб'єктивну оцінку. Так як обсяг прес-релізу не дозволяє написати багато, то слід зачіпати дійсно важливі деталі, просто і красиво підносячи матеріал. Завдання основної частини - донести головну ідею до читачів, дати їм картину майбутньої події, тому надмірне використання засобів художньої виразності може ускладнити сприйняття інформації. Текст повинен бути ясним і грамотним. Рекомендований обсяг (приблизний) - половина сторінки формату А4. Але можна і більше.

4) Контактні дані. Це телефони, e-mail організації, відповідального за захід особи; адреси ресурсів і будь-які інші контакти, які можуть дати читачеві уявлення про подію (сайт організації, посилання на розміщену вже де-небудь новину, адреса групи майбутньої події в соціальній мережі тощо).

5) Відомості про організацію. Коротка інформація про організатора, що дає загальне уявлення про нього. 

 

Алгоритм написання прес-релізу:

1) Сформулювати заголовок або резюме. Можна починати відразу з другого, так як перше часто вигадують в самому кінці, коли матеріал уже написаний. До того моменту інформація вже впорядкована і стає ясно, на чому зроблено акценти. До того ж оригінальна ідея назви може виникнути в процесі написання прес-релізу.

2) В основній частині важливо відповісти на всі вищевикладені питання, надати на 100% вірні факти. При згадці осіб не потрібно писати повні ініціали: досить лише імені та прізвища. Бажано вказувати посади. Всі абревіатури (за винятком загальновідомих) потрібно розшифровувати, коли вони вживаються вперше. В подальшому тексті вже можна цього не робити. Повинно бути поділ на абзаци.

3) Контактні дані необхідно давати такі, щоб в разі виникнення питань можна було відразу зв'язатися з відповідальним за захід. Вони повинні бути актуальними (краще телефони).

4) Відомості про організацію. Потрібно надати коротку інформацію; крім загальної характеристики можна додати пару фактів про організатора, які можуть бути цікаві читачам.

5) Придумати заголовок прес-релізу, якщо це ще не було зроблено.

6) Перевірити текст на наявність орфографічних, пунктуаційних, стилістичних (правильність і логічність побудови речень), фактичних (достовірність наданої інформації) помилок. У спірних випадках краще користуватися словником. Всі прізвища та посади осіб повинні бути вказані на 100% вірно, назви і статуси організацій теж (потрібно враховувати і такі аспекти, як написання назв з малої і великої букв). Всі факти повинні бути точними. Буває корисно прочитати текст вголос: це допомагає зрозуміти, наскільки добре він звучить і чи легко буде сприйнятий читачем.

7) Порадіти добре написаному матеріалу і відправити його адресату.

Вхід на сайт

Пошук

Рейтинг успішності

ТОП 5

1 місце - газета Креатив
2 місце - газета Кристал
3 місце - газета "Промінь сонця"
4 місце - газета "220V-next"
5 місце - газета "Нью-Скіфія"

[2019-11-28]  
В Запоріжжі для школярів стартують популярні медіа-конкурсиВ Запоріжжі для школярів стартують популярні медіа-конкурси

Коментарі

Ось ще одна новина медіаосвітнього центру "Бригантина" - наших пятикласників! Чудовий стар...

Відмінна новина! Медіаосвітній центр "Солярис" поступово виходить на передові позиції! Опе...

Дуже цікавий матеріал! Дякуємо за інформування! )
8000+


Дякуємо, Нью-Скіфія! Підтверджуєте своє кредо: "Тільки позитивні новини!" Пишаємось досягн...

Друзі сайту

  • department

  • Архів записів

    Календар

    «  Грудень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031

    Ми у Фейсбуці

    ВМ-НФ