Саморегулювання рекламного бізнесу стає необхідним фактором гармонії між рекламою й суспільством. У цьому зв'язку зростає значення оволодіння рекламістами знаннями щодо ролі реклами в сучасному суспільстві, а також формування принципових поведінкових настанов у своїй професійній діяльності.
Мета: сформувати вміння на основі літературного складати режисерський сценарій для відеороликів (фільмів, соціальної реклами іншого аудіовізуального контенту).
Сценарист готує літературні тексти, у яких відображаються дії персонажів та діалоги фільмів різних жанрів: художніх, документальних, навчальних, анімаційних тощо. Він створює сценарії до фільмів та вистав самостійно або розробляє екранізацію роману, новели чи драми.
Журналістика як явище і як професія поділяється на інформаційну, аналітичну, художньо-публіцистичну. Це три засоби засвоєння життєвого матеріалу, що проявляється у трьох групах жанрів. Поза жанровою системою професія не існує. Серйозне уявлення про жанри – свідоцтво високої професійної кваліфікації журналіста.
Медіа-маніпуляція (за новим правописом – медіаманіпуляція) — вид психологічного впливу, що здійснюється через пресу (газети, журнали, книги), радіо, телебачення, інтернет, кінематограф, звукозаписи та відеозаписи, відеотексти, телетексти, рекламні щити та панелі, домашні відеоцентри, що поєднують телевізійні, телефонні, комп'ютерні та інші лінії зв'язку, соціальні мережі, що призводить до пробудження у об'єкта впливу намірів, які змінюють його бажання, настрої, поведінку, погляди тощо.
Кожний номер газети складається з постійних комунікативних реквізитів, такими є: назва, надзаголовки, підзаголовкові дані, число, місяць видання, вихідні дані: редактор, ред. колегія, засновник або видавець, реєстраційне свідоцтво, адреса та інші реквізити, які вказують на місце видання, передплатний індекс, телефони, тираж.