Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Сценарист

Сценарист
Сценарист готує літературні тексти, у яких відображаються дії персонажів та діалоги фільмів різних жанрів: художніх, документальних, навчальних, анімаційних тощо. Він створює сценарії до фільмів та вистав самостійно або розробляє екранізацію роману, новели чи драми.

Професійні обов’язки

- у разі написання сценарію для екранізації роману, новели чи драми ознайомлення з літературним твором, сюжетною лінією й основним задумом автора;
- підготовка концепції адаптації літературного твору до потреб фільму чи вистави;
розробка концепції сценарію: вибір місця дії, сюжет фільму, характеристика персонажів, вибір декорацій тощо;
- написання діалогів між персонажами, вибір музичного оформлення та сценічних декорацій;
- урахування загальних вказівок режисера щодо сюжетної лінії, поведінки акторів тощо;
- подання сценарію на розгляд знімальної групи фільму;
- читання сценарію, розгляд зауважень та думок режисера і продюсера;
- внесення доповнень та виправлень до тексту сценарію;
- укладення договору на реалізацію сценарію у разі його прийняття;
- співпраця з режисером у процесі знімання фільму чи репетицій вистави;
- відстеження процесу знімання фільму;
- врахування потреб кіноринку, інтересів аудиторії, можливості написання сценаріїв для конкретних фільмів на замовлення продюсерів;
- дотримання принципів професійної етики та професійної таємниці;
- участь у зустрічах з акторами, режисерами, продюсерами, глядачами, у масових літературних та мистецьких заходах.

Додаткові професійні завдання

- надання власного сценарію для участі у конкурсі сценаріїв;
- перегляд інших сценаріїв, що надсилаються на конкурс, надання кваліфікаційної оцінки й рецензії;
- участь у журі кіно- і театральних фестивалів та конкурсів сценаристів;
- проведення навчальних занять у кіно- та театральних навчальних закладах;
зайняття журналістською діяльністю в галузі кіно- та театрального мистецтва.

Як створювати захоплюючі сценарії?

За будь-яким сценарієм рекламного ролика завжди стоїть стратегія і ідея. Чим якісніше був проведений аналіз, тим точніше буде потрапляння в глядача. Захоплюючий сценарій дозволяє глядачеві втягнутися в розповідь і додивитися до кінця. Новий досвід дозволяє публіці отримати задоволення від вашої роботи. Так склалося, що люди люблять цікаві історії. Ця любов зародилася у людини ще в ті часи, коли племена збиралися вночі біля багаття і слухали розповіді своїх побратимів. У зв’язку з цим і не тільки, графіка і спецефекти не дадуть сильних вражень, без міцного сценарію.

З чого почати?

Якщо ви вперше пишіть сценарій, не розраховуйте, що відразу вийде хіт. Почитайте літературу по темі і постійно пробуйте писати. Головне в написанні сценаріїв це періодичність, на першому етапі просто пишіть в стіл. Згодом у вас буде виходити все краще і краще.

Тренування: що буде якщо …?
Для тренування мізків можете використовувати схему, «що якщо»

Що якщо все собаки на землі почнуть говорити?
Що якщо на планеті Земля зникне інтернет?
Що якщо від кількості лайків в Facebook будуть залежати доходи людей?
Саме такі питання дуже добре збуджують вашу уяву, це допомагає вашому мозку заробити на повну. Такі питання можна обговорювати з друзями та знайомими в ігровій формі, все це буде розвивати ваш творчий потенціал.
Без проблем – сценарій не сценарій

Щоб сценарій став цікавим потрібно додати проблему, тому далі продовжуємо формулювання «що, якщо», але вже з доповненням.

Що якщо все собаки на планеті заговорили і прийшли до висновку що потрібно поневолити людство?
Що якщо на планеті зник інтернет і якщо його не відновити за 3 дні, то почнуться масштабні проблеми?
Що якщо рахунок в банку залежить від кількості лайків, і люди починають беднеть?
Чим нереальніше і складніше завдання, тим цікавіше глядачеві буде дізнатися, що буде потім? Можете використовувати такий прийом як в тренуванні, так і в створенні своїх майбутніх сценаріїв.

Як складається сценарій?

Закладаємо основу майбутнього сюжету. У кіно це називається «логлайн». У короткій формі вкажіть в чому полягає ваша історія, навколо чого відбуваються всі дії? Ці дії допоможуть по ходу написання сценарію завжди пам’ятати головну суть і не відволікатися.


План для сценарію. Склавши план на початку, ви зможете оцінювати всю картину цілком. Такий підхід допоможе уникнути вам відкритого фіналу, і ви чітко будете розуміти, як вам потрібно розвивати історію, щоб прийти до потрібної розв’язки.
Деталі вашої історії. Завдяки деталям, ви зможете створити більш глибокий сенс сценарію. Кожна дрібниця може бути корисною в розкритті персонажів. Особливо важливі деталі в коротких жанрах (реклама, кліпи, короткометражні фільми), адже там немає багато часу на показ суті персонажів. Як показати, що брутальний чоловік в кадрі – позитивний персонаж в дуже короткому проміжку часу? Він можете перевезти стару жінку на світлофорі, зняти кошеня з гілки і так далі.
Скорочуйте все! Після того як сценарій написаний – перечитайте його і скоротіть. Приберіть довгі описи в стилі «захід ставав все ніжніше». Видаліть зайві подробиці, які ніяк не впливають на сюжет. Позбавтеся від логічних невідповідностей.

Як поліпшити свій сценарій?
Для того щоб поліпшити свій сценарій, давайте розглянемо ряд прийомів, які використовують всі сценаристи в тій чи іншій формі.

Вивчіть схожі сценарії або п’єси, що написані до вас, можливо ви знайдете щось нове і цікаве.
Перегляньте фільми на вашу тематику, це допоможе побачити деякі проблеми по-іншому.
Розкажіть своїм знайомим і друзям історію, так як ніби це історія з життя. Якщо розповідь їх не захоплює, то краще ще попрацювати над сценарієм.
Спробуйте спростити стиль сценарію. Це допоможе краще перейнятися тим, хто його читає.
Перевірте, чи підтримується надмірної глядацької уваги протягом усього сюжету. Деякі сценаристи називають це «синусоїда уваги». Якщо є провали, то опрацювати їх, щоб глядач не заснув.



Джерело: https://osvita.ua/proforientation/profession/75036/
Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2021-01-24) | Автор: osvita.ua
Переглядів: 241 | Коментарі: 1 | Теги: сценарій, Сценарист | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 1
avatar
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

ТОП-5

КРИСТАЛ
24/7
КРЕАТИВ

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department