Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Практична робота «Написання режисерського сценарію»

Практична робота «Написання режисерського сценарію»

Мета: сформувати вміння на основі літературного складати режисерський сценарій для відеороликів (фільмів, соціальної реклами іншого аудіовізуального контенту).

Сценарій відео – це опис історії, яка розповідає глядачеві про героя/героїв, які знаходяться в певній послідовності подій та переживають певні зміни, що мають повчальний або розважальний для глядача зміст.

Щоб створити (написати) сценарій, потрібно придумати історію, фабула якої має ознаки актуальності, цікавості, інтриги для потенційної аудиторії.

Нехай потенційною аудиторією будуть школярі (якого віку).

Оскільки будь який сценарій обов’язково розкриває (показує) проблему, потрібно розглянути розповсюджені серед школярів проблеми та обрати серед них найбільш хвилюючу.

Проблема – це явище, коли щось не виходить, не вдається, щось створює неприємності, якісь труднощі, які важко подолати.  

Наприклад:

Проблема 1 - учні не встигають у навчанні та мають низькі оцінки з того чи іншого предмету (незадоволення батьків, формування комплексу власної меншовартості, зневіра в себе) .

Проблема 2 – учні систематично запізнюються на уроки (порушують правила, викликають критику з боку вчителів, відволікають однокласників від освітнього процесу).

Проблема 3 – учні не можуть наладити дружні стосунки з однокласниками (конфлікти).

Проблема 4 – учні в школі не можуть реалізувати себе у відповідності зі своїми інтересами, не можуть знайти друзів за інтересами (час під час уроків тягнеться повільно, …).

Проблема 5 – учні смітять, антисанітарний стан шкільних приміщень.

В якості головного героя потрібно представити учня, який на собі іспитує цю проблему. Потрібно побачити всі його позитивні та негативні якості. Потрібно придумати йому Ім’я, Прізвище, попрацювати з його образом (таблиця №2).

Далі щоб придумати історію про героя та про те, як він торкається цієї проблеми у шкільному житті, та про те, як він долає цю проблему, потрібно розглядати можливі події фільму по схемі «ЩО БУДЕ, ЯКЩО …».

Для побудови Історії можна дотримуватися наступного плану:

1. Знайомство з героєм (героями).

2. Висвітлення проблеми, інтригування аудиторії (бажання дізнатися, що буде далі).

3. Драматичні події, які штовхають героя на пошук шляхів подолання проблеми.

4. Паралельні сюжетні лінії (світлі і темні сили, які посилюють драматичне сприйняття подій).

5. Кульмінація, хепі енд (ключова подія, яка мінімізує проблему).

 

Таблиця 1. Історія

Що відбувається

Як це показати на екрані (сцени, кадри, плани)

Учень погано вчиться

Учень на уроці, слухає неуважно, не встигає виконувати завдання.

Учень вдома, виконати домашню роботу не вдається.

Учень закриває підручник та починає грати у комп’ютерну гру.

Учень під час уроку у дошки, не може правильно відповідати вчителю.

Вчитель: Знову не готувався? Що нам робити? Будемо сподіватися, що ти впораєшся!

Клас дивиться на "невдаху".

Учень з понурою головою повертається за парту.

 

Це впливає на настрій і самопочуття учня та його батьків.

Учень повертається до дому. Батьки строго дивляться на нього.

Учень зближується з однокласником або однокласницею, які гарно вчяться, починається дружба.

Прописати сцени у логічної послідовності.

Однокласник допомагають учню у навчанні, разом займаються після уроків.

Учень з другом залишився в класі після уроків. Займаються біля дошки. Розв’язують задачі.

Спілкуються з захопленням, посміхаються, діляться бутербродом.

Учень починає гарно вчитися.

На наступний день учень знову біля дошки, але він впевнено пише розв’язання задачі.

Вчитель посміхається, дивиться на учня з очаруванням.

Учитель: Дуже гарний результат! Приємно поставити тобі 10 балів! Так тримати!  

Апофеоз

Всі діючі особи співають авторську пісню про дружбу та успіх.

 

Таблиця 2. Герой

Потрібно, щоб глядач зміг асоціювати героя з собою. Потрібно щоб глядач співчував герою.  

Який він (позитивні та негативні якості)

Як це показати на екрані (сцени, плани)

Тривалість сцени

веселий

 

 

азартний

 

 

добрий

 

 

спортивний

 

 

вміє дружити

 

 

охайний (красивий одяг)

 

 

негативні якості …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2021-01-28) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 312 | Теги: сценарій | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

ТОП-5

КРИСТАЛ
24/7
КРЕАТИВ

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department