Поглибимо знання про оксиди, ознайомимось з хімічними властивостями води, а саме із взаємодією з оксидами; дізнаємось про кислоти, основи та індикатори. Будемо розвивати вміння писати рівняння реакцій, аналізувати хімічні процеси; звертати увагу на техніку безпеки під час виконання лабораторних дослідів; удосконалювати практичні навички роботи з хімічними речовинами й лабораторним обладнанням.
Мета уроку: формування знань, умінь, навичок і компетенцій, необхідних для планування і реалізації проектів (акцій, досліджень, інформаційно-просвітницьких кампаній тощо).
Вчимось класифікувати неорганічні сполуки, характеризувати фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей, складати рівняння хімічних реакцій, дотримуватися запобіжних заходів під час роботи з кислотами і лугами, розв’язувати експериментальні задачі, планувати експеримент, проводити його, описуючи спостереження, робити висновки.
Будемо сьогодні вчитися виготовляти розчини із наперед заданими масовими частками розчинених речовин, проводити всі необхідні розрахунки і записувати отримані результати разом із вихідними даними в таблицю.
На цьому уроці ми згадаємо різноманітні екологічні акції, які традиційно проводяться на міському, обласному і національному рівні. Згадаємо ті акції, які кожного року проводяться в Запорізькому НВК №19.
Сьогодні будемо формувати поняття про генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук; формувати вміння складати генетичні ланцюги між класами неорганічних сполук та відповідні рівняння хімічних реакцій.