Доброго дня, шановні учні 10-А класу Запорізького НВК №19!
Сьогодні 7 травня, четвер!
Продовжуємо вивчати факультативний курс «Медіакультура»
Сьогодні проводимо черговий урок-практикум, в ході якого буде здійснюватися процес подальшого розвитку Ваших медіа-компетенцій!
Ви вже знаєте, що будь який аудіовізуальний контент має так звану екранну мову, яку медіакультурна особистість навчається читати протягом всього свого життя.
Та згідно з теорією моделі масової медіаосвіти «ВМ-НФ» найбільш ефективне засвоєння особливостей «екранної мови» людиною відбувається тільки тоді, коли вона створює власні аудіовізуальні медіатексти, намагаючись вкладати в них зміст, який у найбільшої мірі відповідає об’єктивній реальності матеріального світу та глибинним смислам проявів цієї реальності.
Іншими словами, ознаки істинності (справжності, правдивості) аудіо-візуальної інформації проявляються у свідомості саме тоді, коли ми виконуємо успішні медіаосвітні практики та знаходимось у форматі медіатворчої діяльності.
Тому сьогодні наш урок ми присвячуємо саме індивідуальним творчим діям. Вам пропонується виконувати авторські проекти та створити унікальні аудіовізуальні продукти.
Завдання №1 і №2 на вибір!
1. Створити відеоролик на тему «Якою ціною завойовано щастя». Дедлайн 8 травня.
Соціальний проєкт інфотейтмент пам’яті до Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні та 75-ої річниці вигнання нацистів з України. Розповісти про подвиг своїх родичів ( дідуся, бабусі, прадідуся, прабабусі), учасників бойових дій Другої світової війни 1935-1945р.р.. Відеоматеріал повинен бути озвучений Вашим голосом обов'язково державною мовою.
Приклади проектів:
1 проект https://youtu.be/VKBjIBdrX70
2 проект https://youtu.be/dFVBl4HReUk
3 проект https://youtu.be/QqCym4r_src
4 проект https://youtu.be/5Q5ICM9w2Ys
2. Створити відеоролик на тему «Пам’ятаємо. Перемагаємо». Дедлайн 8 травня.
В відеопроекті транслювати шану до борців із нацизмом та важливість консолідації суспільства навколо ідеї захисту України.
Послідовність дій:
1) знайти в інтернеті вірш національно-патріотичного спрямування (про боротьбу українського народу у Другій світовій війні, національну пам'ять, важливість збереження миру тощо);
2) записати відео декларування поезії (до 1,5 хвилини);
3) завантажити відео на сервіс Youtube;
4) надіслати посилання вчителю медіакультури із зазначенням прізвища, ім’я виконавця вірша, автора та назви вірша.
Шановні десятикласники, нагадую, що окрім заліку з медіакультури, за результатами вивчення курсу ви можете отримати рекомендаційні листи у пакет документів до вступу у вищі навчальні заклади на факультети медійного спрямування.
На цьому наш урок завершено! Чекаю на Ваші відео-проекти! На все добре! До побачення!
|