Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Практична робота №3 - Хімія - 8 клас

"Жодна з наук не потребує експерименту
до такої міри як хімія"
Майкл Фарадей

 

Сьогодні під час он-лайн уроку ми будемо виконувати віртуальну Практичну роботу №3 з теми «Розв’язування експериментальних задач».

Будемо закріплювати знання правил техніки безпеки, навички роботи з лабораторним устаткуванням, хімічними реактивами, необхідні для проведення хімічного експерименту.

Будемо розвивати навички практичного використання знань про фізичні й хімічні властивості речовин різних класів неорганічних сполук.

Хочете дізнатися про досягнення учнів, які отримають «10» балів за цю роботу?

Вони вже навчилися класифікувати неорганічні сполуки, характеризувати фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей, складати рівняння хімічних реакцій, дотримуватися запобіжних заходів під час роботи з кислотами і лугами, розв’язувати експериментальні задачі, планувати експеримент, проводити його, описуючи спостереження, робити висновки. Ці досягнення можна вважати метою нашої практичної роботи. 

Повторіть, будь ласка, правила техніки безпеки під час проведення хімічного експерименту.

Далі дивіться віртуальні досліди та оформлюйте Практичну роботу №3 у зошит!

В роботі оформлюється: дата, Практична робота №3, тема, ціль, номер та умова задачі, таблиці з рішеннями, рівняння реакцій, висновок.

Завдання 1. Розпізнавання речовин

У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини: натрій хлориду,  натрій гідроксиду, хлоридної кислоти.  Визначте, який розчин міститься у кожній пробірці.

 

Послідовність дій

Завдання, запитання

Спостереження, відповідь

Додаємо до проб від кожної пробірки

_______________

 

 

 

Вкажіть, яку речовину потрібно використати. Яке забарвлення вона мала і яке одержала після додавання до досліджених зразків? Поясніть спостереження, вкажіть формули і клас сполук відповідно до № зразків.

У пробірках

№____(______)_________

______________________

№____(______)_________

______________________

№____(______)_________

______________________

Завдання 2. Добування речовин

Використовуючи пропоновану речовину, необхідно добути сіль Купрум (ІІ) нітрат, виходячи з купрум (ІІ) сульфату. 

1 етап

2 етап

 

Послідовність дій

Завдання, запитання

Спостереження, відповідь

1.

 

 

2. 

Опишіть,що спостерігаєте. Дайте пояснення. Напишіть відповідні рівняння реакції. Назвіть продукти реакції. Як виділити із суміші добуту  речовину?

1.

 

 

2. 

 

Завдання 3. Здійснення перетворень.

Експериментально здійсніть перетворення без виділення проміжних продуктів: Магній → магній хлорид → магній гідроксид.

1 етап

2 етап 

Додаємо до розчину магній хлориду розчин натрій гідрокисду. 

 

Послідовність дій

Завдання, запитання

Спостереження, відповідь

1.

 

 

2.

Опишіть, що спостерігаєте. Дайте пояснення. Напишіть відповідні рівняння реакцій Назвіть продукти реакцій.

 

 

Висновок. Речовини, що належать до різних класів, можна розпізнати _______
Добування і перетворення речовин можна здійснити, якщо _______________
Реакції в розчинах відбуваються до кінця, якщо _______________________

Додаткове завдання:

Повторити фізичні й хімічні властивості класів неорганічних сполук, способи їх одержання. Готуватися до контрольної роботи №2 (за результатами 2 семестру).

 

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2020-05-02) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 4051 | Теги: ПР №3, 8 клас, Хімія, практична робота, Карантин, експериментальні задачі | Рейтинг: 5.0/2

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

Визначаємо

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department