Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Новини від шеф-редактора ПШП [134]
Новини - 24/7 [21]
Новини початкової школи [2]
Новини інших МЦ [17]
Новини - Олімпія [18]
Новини - Бригантина [14]
Новини - Креатив [105]
Новини - Кристал [123]
Новини - Фенікс [24]
Новини - Промінь сонця [7]
Новини - Нове місто [6]
Новини - Соляріс [23]
Новини - Нью-Скіфія [12]
HEALTHY SCHOOLS [51]
Новини в рамках програми "HEALTHY SCHOOLS"

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ


11:20 PM
Відбувається узагальнюючий Web-Tour «Про здоров’я пам’ятай – органічне обирай!»

В Запорізькому НВК №19 під час зимових канікул відбувається узагальнюючій Web-Tour «Про здоров’я пам’ятай – органічне обирай!»  

Звіт №6 (цей звіт узагальнює активності Запорізького НВК №19 з формування компетенцій здорового харчування та надає можливості оцінити системність зусиль педагогічного та учнівського колективів школи-комплексу у цьому напрямку).  

Ролик-епіграф до звіту: https://youtu.be/nTLzlhsCNlA 

Оскільки Запорізький НВК №19 є учасником Всеукраїнського конкурсного проекту «Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів», було вирішено в рамках Шостого етапу конкурсної програми (1-14 січня 2019) узагальнити деякі активності школи-комплексу в напрямку популяризації європейських стандартів та регламентів ринку органічних продуктів  та нагадати потенційній аудиторії про дії учнів та вчителів школи-комплексу, які здійснювалися під гаслом «Живи органічно!» і фокусувалися на популяризації органічних продуктів, їх виробництві та розпізнаванні. 

#HS_UA #HealthySchools_UA  #ЦентрКСВ #Mondelez

У всьому світі органічне споживання, органічні тваринництво та землеробство розглядають як частину культури сталого та безпечного для здоров’я виробництва та споживання. Тому вже п’ять років поспіль Запорізький НВК №19 бере участь у «Тижнях екологічного споживача» (ТЕС - всесвітньої кампанії «Global Green Action Week») — тижневих концентрованих інформаційно-просвітницьких кампаніях, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального виробництва та споживання. 

Про наші активності ми створили та наповнюємо тематичний веб-сайт «Тижні екологічного споживача в Запоріжжі» http://vestnikm.wixsite.com/tec2015 

Наша Мета, - кажуть учасники інформаційно-просвітницьких кампаній, - безпечний для природи та здоров’я спосіб вирощування та виробництва сільськогосподарської продукції та підвищення обізнаності споживачів продуктів харчування щодо можливостей впізнавання органічних продуктів задля безпечного для здоров’я споживацького вибору. 

Запорізький НВК №19 був організатором та брав активну участь у Обласному конкурсі плакатів/малюнків для школярів та в огляді розробок уроків педагогів «Живи органічно» https://goo.gl/jtxKq9

Саме в нашій школі відбулося нагородження учасників та переможців конкурсу. https://goo.gl/WQyu2A 

За результатами огляду розробок уроків педагогів «Живи органічно» був підготовлений збірник уроків «Живи органічно». Автори розробок були нагороджені сертифікатами. З положенням про Обласний Огляд розробок уроків можна ознайомитися за адресою посилання: 
https://goo.gl/3LL1y1

Збірник кращих уроків в інтернеті: http://em.at.ua/2016/Live_organically-2016.pdf 

Учні ЗНВК №19 захищали плакати конкурсу "Живи органічно" у вигляді аудіовізуальних медіатекстів. Пропонуємо переглянути ролики соціальної реклами: 

1. Будь з нами! -  https://youtu.be/1gqzLLH3Lko 
2. Давайте берегти своє здоров’я -  https://youtu.be/C-u2x9T_Wi8 
3. Є кращі альтернативи - https://youtu.be/RPmyTBj7M8U 

4. Жити органічно -  https://youtu.be/AcPAQiN48uM   
5. Звертайте увагу на органічне маркування - https://youtu.be/WeZIREfz8GI   
6. Вивчайте органічне маркування - https://youtu.be/PZxy6sXgmzw   
7. Маємо право знати - https://youtu.be/lIow15-Mfds   
8. Соціальна реклама -  https://youtu.be/Qo1EzvOTBHc    
9. Органічно обирай - https://youtu.be/gIf147d6wCk    
10. Учні ЗНВК №19 закликають до здорового харчування - https://youtu.be/P1ZK1samCNw   
11. Це наш вибір - https://youtu.be/7WKzH3aIpgo   

Додатково: дитячий громадський підрозділ "Комета" Медіахолдингу "ВМ-НФ" Запорізького НВК №19 самостійно склали вірши, щоб теж пропагувати "органічні" цінності. Учні ЗНВК №19 гідно захищають свій плакат: https://youtu.be/g3QfDYtlvQ4 


Пріоритет для споживача
Органічний, натуральний, екологічно-чистий. Що краще? В чому різниця?
Про що нам говорить звичка придивлятися до знаків про безпеку і корисність їжі?
Про те, що людина знає, що якість продуктів харчування впливає на здоров'я.
 А чи знаєте ви, як відрізнити органічний продукт від псевдоорганічного?
Якщо на продукті написано «органічний», чи є це органічний продукт? Можливо це просто маркетингове рішення?
 Тому в Запорізькому НВК №19 розібралися в поняттях і позначеннях продуктів, які продаються в українських магазинах.
 Пам’ятаємо! Просте використання слів «органічний, біо» не гарантує «чистоти продукту» і не підтверджує застосування принципів органічного виробництва.


 
Учні та вчителі Запорізького НВК №19 провели соціологічне дослідження

В рамках щорічної інформаційно-просвітницької кампанії «Тиждень екологічного споживача: Живи органічно!» за підтримки Шведського товариства охорони природи» та МЕГО «МАМА-86-Запоріжжя» зусиллями вчителів та учнів Запорізького НВК №19 проведено онлайн-опитування громади м. Запоріжжя про рівень обізнаності з питань органічного споживання.
Органічне споживання – це частина культури сталого споживання, при якому людина отримує користь для свого здоров’я та при цьому не шкодить навколишньому середовищу.
Щоб дізнатися наскільки жителі Запоріжжя знають, що таке «органічні продукти», як їх відрізняти на полицях магазинів, чи  розуміються вони  в питаннях впливу цих продуктів на організм людини та навколишнє середовище, було розроблено анкета з 20 питань.  
В опитуванні прийняли участь респонденти від учнів до людей похилого віку. Найбільш активною традиційно  була молодь, віком до 20 років – 42,2 %. Важливо відмітити активність ще однієї вікової групи респондентів від 41до 55 років – 27,5%, що свідчить про небайдужість щодо питання органічного споживання зрілого населення Запоріжжя.
На наші питання відповідали як жінки (63,7%), так і чоловіки (36,3%).

Більш детально про результати соціологічного дослідження + інфографіка  https://goo.gl/rmxvWM 


Традиційна продукція та ризики для здоров’я
Чи знаєте Ви, що: відповідно до законодавства нашої країни традиційна продукція виготовляється за загальноприйнятими технологіями виробництва сільськогосподарської продукції, де можна використовувати будь-які хімічні засоби захисту рослин (пестициди),
синтетичні мінеральні добрива, консерванти, штучні барвники, стимулятори росту, гормони, антибіотики, ароматизатори, стабілізатори, підсилювачі смаку? 
Всі ці інгредієнти можуть нашкодити Вашому здоров’ю! 


Запорізькі школярі змагалися в моделюванні органічних фермерських господарств  

В Дитячо-юнацькій екологічній громадській організації «Республіка Мрія» (НВК №19, м. Запоріжжя, вул. Військбуд, 13) в рамках «Тижня екологічного споживача: Живи органічно!» пройшла командна гра «Органік-перспектива», в ході якої юні екологісти пропонували концепти органічних фермерських господарств і змагалися в складанні планів по реалізації безпечного для навколишнього середовища агробізнесу.

Запропоновані моделі органічних ферм кожної з команд обов'язково передбачали свідому мінімізацію використання синтетичних добрив, пестицидів, регуляторів росту рослин, кормових добавок. Для збільшення врожайності, забезпечення культурних рослин елементами мінерального живлення, боротьби з шкідниками та бур'янами, пропонувався ефект сівозмін і органічних добрив (гній, компост, пожнивні залишки, сидерати та ін.).

Захищаючи свої проекти, учасники акцентували увагу на роботі з екосистемами, біогеохімічними циклами речовин і елементів. За словами учасників гри, важливо, щоб органічне фермерське господарство в довгостроковій перспективі підтримувало здоров'я як конкретних об'єктів (рослин, тварин, ґрунту, людини), так і всієї планети.

Більш детально + ФОТО https://goo.gl/W193Sc 


Органічне маркування
 Органічне маркування -  це гарантія чистоти і безпеки продукту. Маркування «сертифікований органічний» споживачеві говорить про те, що продукт харчування або товар не містить шкідливих для здоров’я речовин. Тільки спеціальний знак (маркування) може підтвердити відповідність продукту статусу «органічний».
 Щоб розміщувати ці знаки на упаковці виробник зобов'язаний мати відповідні документи, сертифікати. У сертифікаті на продукцію зазначено: ім'я виробника, найменування продукту, термін дії сертифіката, ім'я сертифікаційного органу.
 Запитуйте сертифікат у продавця! Маючи ці дані можна простежити історію створення продукту.



Також учнями Запорізького НВК №19 був записаний телерепортаж про те, як вони здійснювали опитування місцевих жителів щодо обізнаності про органічні продукти - вивчали ситуацію у мікрорайоні навчального закладу.

Телерепортаж Запорізького НВК №19 можна переглянути за адресою посилання:  https://youtu.be/G7jdvFq56Q4 


Органічне виробництво
Що таке виробництво органічної продукції?
Контроль йде по всьому ланцюжку виробництва - від поля до прилавка.
Кожен інгредієнт перевірений і має документи.
Сертифікація для виробника, фермера проводиться щорічно.
При органічному виробництві зберігається цілісність і поживні якості продуктів.
Органічне землеробство - це захист навколишнього середовища і збереження природного різноманіття, а органічне тваринництво і птахівництво - це вільний випас, органічні натуральні корми, забезпечення природних умов утримання.



 Активісти Запорізького НВК №19  на центральній площі міста Запоріжжя провели Міську екологічну акцію «Органічна трибуна» 

Щоб побувати на акції, перегляньте репортаж про подію – Органічна трибуна. Як це було - https://youtu.be/xZMP3otsk8k  


Чому маркетологи і рекламісти отримали недовіру до всіх маркувань і позначень?
Тому, що вони, прагнучі підкреслити унікальну чистоту, натуральність і корисність своєї продукції, використовували позначення organic, natur, біо на свій розсуд.  На практиці, до прийняття Закону «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини» {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 191-VIII від 12.02.2015, ВВР, 2015, № 21, ст.133}, це були різні уявлення у споживачів, різні технології у виробників, різні норми законів і різні регламенти.



В Запорізькому НВК №19 відбувся віртуальний флешмоб дорослих і дітей "Селфі - Живи органічно" або "Діти батькам: хочемо органічне" 

Запрошуємо відвідати сторінку Флешмобу "Селфі - Живи органічно" в інтернеті  http://vestnikm.wixsite.com/tec2015/- 


Завдяки Закону № 191-VIII від 12.02.2015, ВВР, 2015, № 21, ст.133} нам, споживачам, буде простіше орієнтуватися в якості продукції!
Тепер заборонено використовувати в назві продукції або описі виробництва і рекламі слово «органічний» тим виробникам, хто не привів свою діяльність у відповідність з нормами і правилами і, відповідно, не має органічний сертифікат.
 Закон також забороняє використовувати формулювання «біодинамічний», «біологічний», «екологічний» і приставку «біо» для маркування продукції, яка не відповідає вимогам даного документа. Тобто, або виробник переходить на органічне виробництво, отримує сертифікат, і називає продукцію єдиним поняттям «органічна продукція», або не використовує ці позначення. 
Органічний сертифікат виробникові видається в разі, якщо перероблена сільськогосподарська продукція повністю була виготовлена відповідно до вимог Закону та не менше 95% її інгредієнтів є органічними. Сертифікат видається на один рік. Сертифікується земля, продукція, переробка.



Колектив Запорізького навчально-виховного комплексу №19 висловлює щиру подяку на адресу Всеукраїнської екологічної громадської організації (ВЕГО) «МАМА-86» за проведення тренінгів для місцевих координаторів та координаційну підтримку тижнів екологічного споживача, як на міському, так і національному рівнях. 
 


Автор новинного повідомлення:
Сфера інтересів автора:
Автор фото:
Категорія: HEALTHY SCHOOLS | Переглядів: 395 | Додав: mech | Теги: HEALTHY SCHOOLS, Звіт 6 | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 0
avatar

Новини

 

[2023-06-18]
Любов Найдьонова: Щоб подолати булінг, вчіться перетворювати «мінуси» на «плюси»!Любов Найдьонова: Щоб подолати булінг, вчіться перетворювати «мінуси» на «плюси»!

[2023-05-02]
Вітаємо нашого чемпіона з перемогою!Вітаємо нашого чемпіона з перемогою!

[2023-04-30]
Згадали Чорнобильську трагедію та обирали кращу стратегію розвитку енергетики для УкраїниЗгадали Чорнобильську трагедію та обирали кращу стратегію розвитку енергетики для України

[2023-04-28]
Як спасати планету, дізналися учасники кіноклубної події

[2023-04-24]
22 квітня - Всесвітній день Землі! Радіо «РМ» транслювало передачу 22 квітня - Всесвітній день Землі! Радіо «РМ» транслювало передачу "Електронні відходи - Стоп!"

Фото


Публікації

Завершилось навчання в рамках програми Доку Діє 2.0. Можна підбивати підсумки.Завершилось навчання в рамках програми Доку Діє 2.0. Можна підбивати підсумки.

Контрольна робота з теми «Хімічні реакції» 9 КЛАС

Школа лідерів - майстер-класи

Перелік проектів на вибір для учнів 6-9 класів

Школа сайтобудування

Обираємо логотип 2022-2023Обираємо логотип 2022-2023

ВСЯ ХІМІЯ за 8 клас в 1 уроці + таймкоди

Складові аналізу медіатексту

По слідам війни, йде допомогаПо слідам війни, йде допомога

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання)

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

ТОП-5

КРИСТАЛ
24/7
КРЕАТИВ

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Календар

«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Статистика


Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department