Репортаж "Нью-Скіфії" про Покровський ярмарок у Запорізькому НВК №19 став переможцем Міського конкурсу відеопроектів "З любов'ю до рідного краю". Відеоролик отримав Друге місце у номінації "Економіка зростання - підприємства лідери".
За словами керівника ШМХ "ВМ-НФ" та педагога організатора ЗНВК №19 Андрія Єлькіна, "Нью-Скіфія" - дуже креативний Медіаосвітній центр Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" Запорізького НВК №19. Величезний потенціал! Старшокласники знаходяться у постійному пошуку нових ідей, бажають бути активними учасниками творчих проектів!
Андрій Єлькін розповів про те, що учні 10-А класу пишуть авторські тексти, пробують себе у жанрах радіо, відвідують найкращі міські медіа-гуртки.
- Як приємно було сьогодні спостерігати хвилюючу мить нагородження авторів телерепортажу про проведення Покровського ярмарку на території Запорізького НВК №19, - ділиться враженнями педагог-організатор, - адже саме така економіка, де кожний громадянин має свободу підприємництва, дозволить Україні вирішити всі проблемні питання економічної кризи.
Розуміємо це, бо відчуваємо те, про що кажуть призери ЗНВК №19 - учасники ще одного проекту, який представили на конкурс теж 10-А клас - "У моїй Україні" !
Ресурсний центр Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" підкреслив значущість проведення міських медіаконкурсів саме зараз, коли медіаосвітній напрямок у системі освіти України визнається незаперечним пріоритетом: "Дякуємо організаторам конкурсу "З любов'ю до рідного краю" - Департаментові освіти і науки Запорізької міської ради та експертам конкурсу за можливість ділитися своєю медіатворчістю, брати участь у чудових проектах, переймати досвід кращих шкіл!"
Автор новинного повідомлення:
Сфера інтересів автора:
Автор фото:
|