Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Новини від шеф-редактора ПШП [134]
Новини - 24/7 [21]
Новини початкової школи [2]
Новини інших МЦ [17]
Новини - Олімпія [18]
Новини - Бригантина [14]
Новини - Креатив [105]
Новини - Кристал [123]
Новини - Фенікс [24]
Новини - Промінь сонця [7]
Новини - Нове місто [6]
Новини - Соляріс [23]
Новини - Нью-Скіфія [12]
HEALTHY SCHOOLS [51]
Новини в рамках програми "HEALTHY SCHOOLS"

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ


11:01 PM
Підведені підсумки Конкурсу осінніх випусків газет ШМХ "ВМ-НФ"

Завершилось оцінювання газет Освітнього Медіахолдингу «Вісник Мрії – Новий Формат» - Осінь 2018 року (вересень-жовтень-листопад)!

Вітаємо переможців та активних учасників конкурсної програми загальношкільного проекту "ВМ-НФ"! 

Ресурсний центр ШМХ "ВМ-НФ" надав узагальнюючу таблицю з підсумками та короткі коментарі експертів!

http://zps19.at.ua/2018-2019/konkurs_gazet_vm-nf-osen_2018.pdf

Більш детальний аналіз досягнень редколегій можна отримати через сервіс консультаційної онлайн-підтримки "ВМ-НФ", - повідомляє педагог-організатор ЗНВК №19 Андрій Єлькін. 

1. Загальні ознаки прогресу медіаосвітнього процесу (сформовані медіакомпетенції).

Експертна рада розглянула надані на конкурс електронні версії періодичних видань Шкільного медіахолдингу «Вісник Мрії – Новий Формат» Запорізького навчально-виховного комплексу №19 Запорізької міської ради Запорізької області. Експертна рада відмічає поступовий прогрес у оволодінні передбаченими освітньою програмою медіакомпетенціями, який пов’язує з небайдужістю та відповідальністю організаторів медіаосвітнього процесу на рівні класних колективів – медіапедагогів (класних керівників) та батьківської громадськості – щодо доленосних завдань, які з такою однозначною очевидністю поставлені Міністерством освіти і науки та сучасністю. 

Експертна рада відмічає, що найбільш суттєвий прогрес спостерігається саме в тих класах, у яких застосовується системний підхід при виконанні робіт, починаючи з планування газетного випуску та закінчуючи тиражуванням, поширенням та промоцією газетного продукту. В цих редколегіях вже на початку місяця юнкори знають, які матеріали, у якому місці, на якої площі газети (скільки знаків, їх розмір) потрібно підготувати, хто за це відповідає, хто буде писати, фотографувати, брати інтерв’ю, робити макет, працювати над фото колажами, збирати додаткову інформацію, вибудовувати оптимальний дизайн. 

Експертна рада підкреслює значимість медіапедагогічної майстерності головних редакторів успішних газетних видань, які розуміють, що складність процесу виконання проектів створення газет вимагає від них застосування переважно заохочувальних методів організації роботи редколегії. Метод «доручення» або «наказу» без урахування здібностей та психологічних особливостей потенційних учасників редакційного процесу навряд чи спрацює. У структурі позаурочного медіаосвітнього процесу, педагог вимушений шукати оригінальні інструменти заохочення, ставити на чільне місце оптимістичний настрій, вселяти впевненість учнів у свої сили, залучати до справи батьків, створювати мережеві зв’язки з учасниками редакційного процесу у нових медіа. Саме такі ознаки медіапедагогічної ефективності виявляються при розгляді деяких газет Шкільного медіахолдингу «ВМ-НФ» Запорізького НВК №19.

Експертна рада з задоволенням відмічає, що в осінній період (вересень – листопад) учасниками освітньої програми Шкільного медіахолдингу «ВМ-НФ» виконувалися багатоманітні практики, які у значній мірі розвинули ключові медіакомпетенції, що сприяло вибудовуванню змістовної платформи для формування медіаграмотності, громадянської активності, європейського та демократично-цивілізаційного світогляду. Учні писали новини та досягали розуміння можливостей тенденційної подачі інформації, неможливості ідеального висвітлення подій, залежності якості контенту від його створювачів та змісту редакційних завдань. Учні та педагоги мали доступ до розгляду інших газет ШМХ «ВМ-НФ», завдяки чому мали можливість порівнювати медіа-продукти, звертати увагу на якість зображень, текстів, заголовків, що також мало відповідне медіаосвітнє значення. Продовжується знайомство з новими комп’ютерними програмами, вивчаються можливості онлайн-сервісів, розглядаються шляхи більш оптимальної діяльності, економії часу при виконанні тих чи інших робіт, зростає рівень самокритики та пошукової активності при вирішуванні проблемних ситуацій, розширюються горизонти реалізації творчого потенціалу. 

Експертна рада також відмічає позитивну складову у вигляді консультаційних та навчальних послуг, які системно надаються Ресурснім центром «ВМ-НФ» в он-лайні кожного дня (окрім вихідних) з 16.00 до 21.00 усім, хто звертається за допомогою.

2. Потенціал подальшого розвитку. Які недоліки були відмічені при розгляді тої чи іншої газети.

Розпізнайте, який недолік стосується саме Вашої газети! )

Зміст газет

- Обмежена кількість рубрик (потенційна читацька аудиторія має набагато більше інтересів).
- Для складання більш змістовних матеріалів не використовуються додаткові джерела інформації (мало статей, багато заміток). Немає відомостей про аналогічні заходи, які проводяться на рівні району, міста, країни. 
- Газети виконують функцію презентації досягнень класного колективу, висвітлюють роботу колективу у виховних заходах, але містять замало розвиваючої інформації. У випусках відсутні ребуси, кросворди, загадки, цікаві факти, історичні відомості, передісторії, пов’язанні з подіями. 
- Не приділяється увага історії Дитячо-юнацької громадської організації «Республіка Мрія», її традиціям, аспектам самоврядування. Не розглядається сутність ідеології «Мрії» у контексті сучасних подій, не визначаються шляхи подальшого розвитку громадського об’єднання школярів, ролі конкретного класу в підтримці загальновизнаних на території «Мрії» цінностей, брендових знаків, особливостей мислення істинних громадян «Мрії». Не згадується те, що клас є підрозділом ДЮЕГО «Республіка Мрія», не використовується назва міста, яку має класний колектив у структурі «Республіки Мрія». При цьому, саме таку назву даний класний колектив має протягом всього навчання у школі, а назва «6-Б клас» або «10-А» відносно того чи іншого класу діє лише один навчальний рік. 
- Не відчувається, що газета – це орган печаті підрозділу екологічної громадської організації. Адже у проекті «ВМ-НФ» 
- Відсутні опитування, інфографіка, відокремлення цитат, інтерв’ю з цікавими особистостями, думки батьків, вчителів-предметників, шкільного психолога та соціолога, поради щодо удосконалення шкільного життя та покращення успіхів у навчанні. 
- Не висвітлюються тематичні класні години, яких протягом місяця повинно бути не менш двох. 
- Відсутні постійні рубрики газети, або їх замало. 
- Не приділяється увага розважальній функції газети, немає гуморесок, веселих зображень, шкільних анекдотів, тощо.
- Не вказуються імена авторів світлин.

Дизайн газет

- Невиправдано великі шрифти текстів та проміжки між рядками (нераціональне використання площі газетних полос). 
- Світлини деформовані по довжині та висоті.
- Ілюстративність домінує над текстами. 
- Занадто багато відокремлюючих ліній. Ефект відволікання уваги від головних елементів. 
- Відмова переходити на таблоїдний формат, у зв’язку з чим полоса газети узька та містить лише дві колонки. Формат А4 зручний при друкуванні на звичайному принтері, але електронна версія погано лягає на екран монітору. Газета має вигляд реферату з зображеннями. Зображення налягають на колонки з текстами. 
- Відмова включати у випуски постери, рекламні зображення, за допомогою яких можна було б пропагувати прагнення до відмінного навчання або екологічно-дружньої поведінки (сортування сміття, підтримка санітарного стану приміщень, толерантність у взаємовідносинах, тощо). 
- Несиметричність розташування елементів, невиправданість вибору розмірів фотозображень. Не обрізаються зайві за смислом поля світлин.
- Неакуратне розташування елементів, зайві фони, погане поєднання обраних колірних рішень. Строкатість, відволікаюча увагу від передбачених смислів.
- Непарна кількість сторінок. При друку одна полоса залишиться порожньою. 
- Не вказується тираж випуску та інші константи. Не удосконалюється шаблон. 
- Забагато запозиченого контенту. Не вказані джерела використаних зображень.

http://zps19.at.ua/2018-2…/konkurs_gazet_vm-nf-osen_2018.pdf 


Автор новинного повідомлення:
Сфера інтересів автора:
Автор фото:
Категорія: Новини від шеф-редактора ПШП | Переглядів: 455 | Додав: mech | Теги: ВМ-НФ, газети, підсумки, Конкурс | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 0
avatar

Новини

 

[2023-06-18]
Любов Найдьонова: Щоб подолати булінг, вчіться перетворювати «мінуси» на «плюси»!Любов Найдьонова: Щоб подолати булінг, вчіться перетворювати «мінуси» на «плюси»!

[2023-05-02]
Вітаємо нашого чемпіона з перемогою!Вітаємо нашого чемпіона з перемогою!

[2023-04-30]
Згадали Чорнобильську трагедію та обирали кращу стратегію розвитку енергетики для УкраїниЗгадали Чорнобильську трагедію та обирали кращу стратегію розвитку енергетики для України

[2023-04-28]
Як спасати планету, дізналися учасники кіноклубної події

[2023-04-24]
22 квітня - Всесвітній день Землі! Радіо «РМ» транслювало передачу 22 квітня - Всесвітній день Землі! Радіо «РМ» транслювало передачу "Електронні відходи - Стоп!"

Фото


Публікації

Завершилось навчання в рамках програми Доку Діє 2.0. Можна підбивати підсумки.Завершилось навчання в рамках програми Доку Діє 2.0. Можна підбивати підсумки.

Контрольна робота з теми «Хімічні реакції» 9 КЛАС

Школа лідерів - майстер-класи

Перелік проектів на вибір для учнів 6-9 класів

Школа сайтобудування

Обираємо логотип 2022-2023Обираємо логотип 2022-2023

ВСЯ ХІМІЯ за 8 клас в 1 уроці + таймкоди

Складові аналізу медіатексту

По слідам війни, йде допомогаПо слідам війни, йде допомога

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання)

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

Визначаємо

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Календар

«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department