Книжка Штефана Прімбса «Соціальні медіа для журналістів» із серії «Журналістська практика» вручалася переможцям 20 сезону конкурсної програми медіаосвітнього проекту «ВМ-НФ».
Академія Української преси протягом двох останніх десятиліть поповнює свою серію «Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності» найкращими німецькомовними посібниками та підручниками з журналістики.
«Соціальні медіа для журналістів» Штефана Прімбса – це практичні поради про те, як використовувати медійникам такий відносно новий вид масової комунікації, як соціальні медіа, - пише у вступному слові до видання Президент АУП, доктор філологічних наук, професор Інституту журналістики КНУ імені Т.Г. Шевченко Валерій Іванов.
За його словами, це дуже важливо для України, бо ми спостерігаємо навалу некритичних перепостів з різних соціальних мереж у традиційних медіа. Тим часом професійні західні медіа чітко встановлюють як основну відмінність з соціальними мережами те, що журналіст інформацію перевіряє. Саме тому вони зберегли свою аудиторію в епоху Web 2.0.
«Справді, журналіст не може бути всюди, він значно частіше робить матеріали, спираючись на свідчення безпосередніх очевидців подій. Але довіра до слова журналіста на Заході значно вища, ніж до дописів у соціальних медіа безпосередніх очевидців. І причина проста: аудиторія знає, що професійний журналіст обов’язково перевіряє інформацію! Саме в цьому основна відмінність професійних медіа від соціальних» , - підкреслює Валерій Іванов.
На важливість такої значної підтримки активних учасників проекту «ВМ-НФ» та забезпечення їх навчальними джерелами інформації вказує керівник Шкільного Медіахолдингу «Вісник Мрії – Новий Формат» Андрій Єлькін. За словами керівника, соціальні медіа сьогодні надають величезні можливості для журналістів - полегшують комунікації, обмін інформацією, дозволяють розширювати кількісні показники потенційної аудиторії. Всі ці інструменти потрібно вивчати та активно використовувати при виконанні завдань у медіаосвітньому процесі.
Соціальні медіа - «Це фактично інтерактивний тип комунікації, який дає змогу прямо спілкуватися з аудиторією, чіткіше розуміти її потреби (завдяки реакції як у вигляді зворотного зв’язку, так і просто через звернення уваги на ті чи інші пости журналіста), залучати представників аудиторії як співавторів та багато іншого. Для людей соціальні медіа це не тільки можливість широкої комунікації, але й знак належності до визначеної спільноти», - зазначає Валерій Іванов у вступному слові до видання.
Говорячи про соціальні медіа, Президент АУП підкреслює, що у соціальних мережах «не тільки кожний може стати журналістом, але й журналіст дістає додаткові способи спілкуватися з аудиторією. Це і виклик, і можливість для нього. Виклик у тому, щоб самому стати членом цієї обраної спільноти, а можливість в тому, що членам своєї спільноти люди довіряють значно більше та звертаються до їхньої інформації частіше».
Учні та вчителі Запорізького НВК №19 отримали 50 примірників нової книги. Це значить, що 50 представників Шкільного Медіахолдингу мають можливість розібратися з чітким означенням соціальних медіа, з їхніми основними видами, окремо й детально розглянути всі соціальні мережі, ознайомитися з конкретними практичними порадами журналістам: як використовувати соціальні медіа з маркетинговою метою, будувати прямі зв’язки з аудиторією, застосовувати на цих майданчиках журналістські формати.
Книжка Штефана Прімбса вчить про те, як інтегрувати соціальні медіа в редакційний процес від створення публікацій до моніторингу їх розповсюдження, як створювати вірусні повідомлення, інтернет-хайпи.
Це видання не побачило б світ без підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу та сприяння Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччини.
Нагадуємо, що 2005 року Академія української преси вже видавала книжку Штефана Прімбса. Це робота «Вступ до практичної журналістики», яка ознайомила українського читача з шляхами здобуття журналістської спеціальності, технологією і принципами професійної журналістської діяльності в Німеччині.
Раніше Портал шкільної преси Запорізького НВК №19 повідомляв про Урочисту церемонію підбиття підсумків 20 сезону Конкурсної програми медіаосвітнього проекту "ВМ-НФ".
Ресурсний центр Шкільного Медіахолдингу "ВМ-НФ" опублікував повний відеозвіт про захід, що відбувся.
Автор новинного повідомлення:
Сфера інтересів автора:
Автор фото:
|