Головна » 2020»Серпень»22 » АУП дарує нове видання лідерам Шкільного медіахолдингу "ВМ-НФ"
10:17 AM
АУП дарує нове видання лідерам Шкільного медіахолдингу "ВМ-НФ"
Стало вже доброю традицією, коли Академія української преси присилає свої нові видання для активних учасників медіаосвітнього процесу Запорізького НВК №19. В цьому році лідерам Шкільного медіахолдингу "ВМ-НФ" будемо вручати нову книжку із серії "Бібліотека масової комунікації".
Книга "Діпфейк та дезінформація" буде цікава всім, для кого власна медіаграмотність є важливою ціллю, а значить: ця книга саме для наших учнів та медіапедагогів. Її автор Агнешка М. Вальорска, експертка з питань діджиталізації та виконавча директорка консалтингової компанії в галузі менеджменту і технології Сарсо.
Можливо, ця книжка може показатися деяким учням занадто складною, але будь яка книга завжди терпляче чекає на свого читача, на те, коли він підросте для того, щоб забажати відчути шелест сторінок та дізнатися про важливі знання. Крім того, ефективна медіаграмотність досягається у сімейному колі, коли батьки наших учнів теж готові удосконалювати свої знання. Вони обов’язково знайдуть можливість, щоб прочитати цю книгу та доступними словами донести її зміст своїм дітям.
Іншими словами, оскільки ми розглядаємо зусилля в напрямку медаграмотності колективною (груповою) справою, то зрозуміло, що ми завжди радимо ознайомлюватися з навчальними джерелами не тільки дітям, але й їхнім батькам.
Про що ж йде мова в цій книжці?
В цьому красиво оформленому виданні ми дізнаємось про штучний інтелект та про наслідки від його застосування, про ризики надмірної довіри, та про методи розпізнавання інформації, що має штучне походження.
Як вказується в книжці, використання штучного інтелекту відіграє все більш важливу роль у нашому суспільстві, але нові можливості цієї технології також тягнуть за собою нові ризики. Одним із таких ризиків є зловживання технологією задля навмисного поширення неправдивої інформації.
Політично мотивована дезінформація, безумовно, не є новим явищем, але технологічний прогрес робить створення та розповсюдження маніпулятивного контенту набагато простішим та ефективнішим, ніж раніше. За допомогою алгоритмів штучного інтелекту відео тепер можна підробляти швидко та відносно дешево (діпфейки), не потребуючи для цього спеціальних знань.
Згадаємо наш один із останніх уроків, опублікованих на порталі шкільної преси, в якому ми створювали відео контент з літаючою тарілкою на шкільному стадіоні.
Хоча дискусії точаться про можливе використання діпфейків насамперед у виборчих кампаніях, але цей тип відео складає лише частину всіх можливих маніпуляцій. Наприклад, статичні зображення за допомогою застосунків можуть бути перетворені в оманливо реальні фото.
Але не тільки візуальним контентом можна маніпулювати або його алгоритмічно продукувати. Голоси, генеровані штучним інтелектом, вже успішно використовуються для шахрайства, пов’язаного зі значними фінансовими збитками, а GPT-2 можна використовувати для створення текстів, які вигадують будь-які факти та цитати.
Як нам найкраще обходитися з цим викликом? Ось про це ця книга!
Щиро дякуємо нашим шефам! Постійна підтримка з боку Академії української преси! Суттєва методична допомога! Завжди отримуємо консультації і навчання від кращих експертів і тренерів АУП! Велике спасибі! )
Автор новинного повідомлення:
Сфера інтересів автора:
Автор фото: