Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Віртуальні спільноти - Медіакультура - 10 клас - 23.04.2020 - КАРАНТИН

Доброго дня, шановні учні 10-А класу!

Сьогодні 23 квітня 2020, четвер!

Продовжуємо вивчати факультативний курс "Медіакультура"!

За планом сьогодні урок "Віртуальні спільности і медіазалежність". 

Віртуальні спільноти (англ. virtual communities, e-communities) — новий тип товариств, які виникають і функціонують в електронному просторі (перш за все, за допомогою Інтернету) з метою сприяння вирішенню своїх професійних, політичних завдань, задоволення своїх інтересів у будь-яких сферах, дозвілля тощо.

Також: об'єднання користувачів мережі в групи зі спільними інтересами для роботи в електронному просторі з метою подальшого вдосконалення мережі.

Віртуальні співтовариства — це реальні групи людей, які для взаємообміну інформацією використовують електронні засоби та мережі. 

Ось, наприклад, яка чудова група створено у соціальній мережі facebook. Її назва "Запорізький НВК №19" 

https://www.facebook.com/groups/zps19/ 

Інформатизація всіх сфер діяльності сучасної людини і бурхливий розвиток нових інформаційно-комунікаційних технологій (НІКТ) створюють всі умови для реалізації програм оперативного доступу до віддалених матеріальних і інтелектуальних ресурсів, розподіленим по всій земній кулі.

Сьогодні основна мета таких програм — створення універсального механізму вирішення особливо складних питань у науці, економіці, державному управлінні й інших сферах діяльності суспільства, що потребують для вирішення цих завдань залучення груп, колективів, співтовариств висококваліфікованих фахівців у різних сфер діяльності і широкого спектра матеріальних ресурсів і технологій.  Мета таких програм полягає у створенні необхідних умов для об'єднання зусиль великої кількості творчих і продуктивних сил суспільства.

В індустріальному суспільстві таке об'єднання в єдину працюючу структуру настільки різнорідних елементів, розділених географічними відстанями, кордонами, розходженнями в національному законодавстві, мовними бар'єрами, розходженнями в культурі, звичаях, традиціях, а також у напрямках політики національних урядів, зажадало б значних витрат часу і зусиль. Така фактична неповороткість соціальних систем індустріального суспільства робила його беззахисним перед будь-якими швидкими змінами структури соціальної організації і характеру суспільних відносин.

У такій формі взаємодії соціальні структури можуть поєднуватися як тимчасово (для вирішення конкретного питання або групи питань), так і на постійній основі.

Іншими словами, віртуальні (мережеві) спільноти — видавничі платформи для міжособистісної та групової вузькотематичної комунікації, що дозволяють публікувати інтерактивний контент, мають соціальну ієрархію та правила і використовуються для підтримки функціонування віртуальних соціумів.

Термін он-лайнове або віртуальне співтовариство ви­ник у процесі розвитку Інтернету і означає новий тип співто­вариства, що функціонує в електронному просторі і пред­ставляє об'єднання користувачів мережі в групи з загальни­ми інтересами для роботи в електронному просторі, викорис­товуючи при цьому Інтернет технології.

Мережеве суспільство — суспільство, у якому значна частина інфор­маційних взаємодій здійснюється за допомогою Інтернет технологій. Еле­ментами мережевого суспільства є проблемно-орієнтовані онлайнові співтовариства.

На уроці ми дізналися, що принципова особливість віртуальних співтовариств поля­гає в тому, що використання Інтернет-технологій в процесі спільної діяльності людей дозволяє більшою мірою, ніж раніше, здійснювати її регулювання на основі прямих інфор­маційних обмінів і взаємодій між всіма членами співтовари­ства. Ці нові можливості дозволяють членам віртуальних співтовариств конструювати нозі правила соціальної по­ведінки і відповідні регулятивні інституційні механізми. На­явність прямих рівноправних зв'язків всіх зі всіма є визна­чальною якістю віртуального співтовариства, дає всім осо­бам, які беруть участь в них, значне підвищення дієздатності.

Наприклад, нині під час карантину освітній процес не зупинився. Все це завдяки можливостям створювати віртуальні навчальні спільноти - віртуальні класи з вивчення тієї чи іншої шкільної дисциплини. 

Можна навести ряд прикладів реалізації ор­ганізаційних принципів: так може бути структурована неве­лика науково-дослідна група, зайнята міждисциплінарним пошуком; група екологічного моніторингу; консультативна комісія з того або іншого питання при органах місцевого са­моврядування, особливо в локальних напівавтономних структурах типу асоціації мешканців декількох будинків.

Принципова особливість онлайнових співтовариств полягає і в тому, що використання Інтернет-технологій у процесі спіль­ної діяльності людей дозволяє в більшому ступені, ніж раніше, здійснювати її регулювання на основі прямих інформаційних обмінів і взаємодій між усіма членами співтовариства.

Медіа-Залежність - це залежність між медіа і людиною як, «відносини, в яких потенціал людей для досягнення своїх цілей залежить від інформаційних ресурсів системи засобів масової інформації». Ці інформаційні ресурси можуть бути класифіковані як можливість створювати і збирати, обробляти і поширювати інформацію.

За Баранома і Девісом (2009), «Теорія залежності медіа-систем припускає, що чим більше людина залежить від наявності того, щоб його або її потреби були задоволені шляхом використання медіа, тим важливіше значення буде мати роль, яку відіграють медіа в житті людини, і, отже, все більшого впливу ті медіа будуть мати на людину».

Оскільки світ стає складнішим, люди звертаються до медіа, щоб зрозуміти, що відбувається. Чим більше людина покладається на медіа для отримання інформації, тим більше людина знаходиться під впливом медіа.

Лекція "Медіазалежність" 1 частина

Лекція "Медіазалежність" 2 частина

 

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2020-04-22) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 315 | Коментарі: 3 | Теги: медіазалежність, віртуальні спільноти, медіакультура | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 3
avatar
0
1 mech • 3:29 PM, 2020-04-22
Перевірте себе! Дайте відповідь на запропоновані запитання, використовуючи наступну шкалу:

«дуже рідко» -1 бал
«інколи» -2 бали
«часто» -3 бали
«дуже часто» -4 бали
«завжди» -5 балів

1. Як часто ти порушуєш часові рамки, встановлені батьками для користування Інтернетом?
2. Як часто не викону
шє свої обовязки по дому, щоб провести більше часу в Інтернеті?
3. Як часто вибира
єш провести час в Інтернеті замість того, щоб провести час в колі сім`ї?
4. Як часто формує
ш нові знайомства в Інтернеті?
5. Як часто батьки нарікають на кількість часу, проведеного
 тобою в Інтернеті?
6. Як часто
 твоє навчання страждає через кількість часу проведеного в Інтернеті?
7. Як часто перевіряє
ш електронну скриньку, перш ніж зайнятись чимось іншим?
8. Як часто вибирає
ш спілкування в Інтернеті замість спілкування з оточуючими?
9. Як часто не відповідає
ш на запитання про те, що вона робиш в Інтернеті?
10. Як часто батьки заставали
тебе, коли заходив(ла) в Інтернет без їхнього дозволу?
11. Як часто проводи
ш час в своїй кімнаті, граючи в комп`ютерні ігри?
12. Як часто відповідає
ш на «дивні» дзвінки від нових «інтернет-друзів»?
13. Як часто огризає
шся, кричиш чи поводиш себе дратівливо, якщо тебе потурбували  через  перебування в Інтернеті?
14. Як часто виглядає
ш більш втомлено, на відміну від часу, коли в домі не було Інтернету?
15. Як часто виглядає
ш зануреною в думки про повернення в Інтернет, коли в ньому не перебуваєш?
16. Як часто свар
ишся і гніваєшся, коли батьки сварять за час проведений в Інтернеті?
17. Як часто замість своїх колишніх улюблених занять, хобі, вибирає
ш перебування і Інтернеті?
18. Як часто зли
шся і стаєш агресивним(ою), коли обмежують час перебування в Інтернеті?
19. Як часто
 замість прогулянок з друзями обираєш перебування в Інтернеті?
20. Як часто відчуває
ш пригнічення, погіршення настрою, нервуєш, коли знаходишся поза Інтернет-мережею, а коли повертаєшся в Інтернет, це все зникає?

Якщо набрано 50-79 балів, варто врахувати серйозний вплив Інтернету на твоє життя. Якщо набрано 80 балів і більше, у тебе можна діагностувати інтернет-залежність з необхідністю допомоги спеціаліста.
avatar
1
2 ilyagatsky • 6:37 PM, 2020-04-23
1.- Таких немає
2.- 2
3.- 2
4.- 1
5.- 2
6.- 2
7.- 3
8.- 2
9.- 2
10.- 1
11.- 4
12.- 1
13.- 1
14.- 2
15.- 2
16.- 1
17.- 1
18.- не буває такого.
19.- 2
20.- 1
avatar
0
3 mech • 7:08 PM, 2020-04-23
И сколько в сумме получилось? )
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

Визначаємо

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department