Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Навчання з метою десакралізації медіа - міні-урок "ВМ-НФ"

Формування медіакомпетенцій учнів зі створення відео в рамках освітньої програми "ВМ-НФ" розглядається медіапедагогами Запорізького НВК №19 не тільки як можливості розвиваючої медіатворчості, але і, в першу чергу, як засіб формування критичного мислення при сприйнятті будь-яких аудіовізуальних медіатекстів.

Наприклад, деякі методики шкільного медіахолдингу "ВМ-НФ» застосовується для формування медіаграмотності в аспектах усвідомлення того факту, що достовірність аудіовізуального контенту завжди має певну відносність.

Створюючи, наприклад, як в даному випадку (див відео 1), нереалістичний з точки зору дійсності контент, учні усвідомлюють, що, по-перше, це можливо. Глядачі бачать на своєму стадіоні літаючу тарілку, яка зависає неподалік від шкільної будівлі.

Перша версія відео. 

На наш погляд, саме такі вправи в оригінальній формі активізують потребу школярів мислити критично, міркувати над деякими питаннями, а саме: чи дійсно можлива така подія, а якщо ні, тоді за допомогою яких комп'ютерних програм можливо досягти тих чи інших ефектів.

Далі цей же ролик пропонується переробити таким чином, щоб замість дня стала ніч. Учні виконують це завдання (див ролик 2) і запевняються в тому, що сучасні технології мають необмежені можливості, щоб, зокрема, у віртуальному просторі спотворити будь-яку реальність світу матеріальної дійсності.

Друга версія відео. 

Нагадуємо, що саме практичний компонент медіаосвітнього процесу, як кажуть медіапедагоги Запорізького НВК №19, забезпечує ефективність при вирішенні завдань з формування медіаграмотності (критичного мислення та звички застосовувати його, отримуючи інформацію у медіа).

Третя версія відео.

 

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2020-08-05) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 548 | Теги: медіакомпетенції, вправи, відео, медіатворчість, медіаосвіта | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

Визначаємо

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department