Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Практикум зі створення репортажу «Нове покоління задає ритм»

Практикум зі створення відео-репортажу «Нове покоління задає ритм», в якому потрібно показати проблему місцевої громади та її можливе вирішення, дотримуючись журналістських стандартів.

Автори кращого репортажу нагороджуються цифровим фотоапаратом з об’єктивом.  

Цикли

1. етап - Подача учасниками конкурсних робіт - 01 жовтня - 30 жовтня.

2. етап - Онлайн-голосування - 31 жовтня - 08 листопада.

3. етап - Визначення членами журі найкращих робіт - 08 листопада - 16 листопада.

4. етап - Оголошення результату - 16 листопада.

Завдання: створити відеоролик, в якому буде висвітлюватись актуальна інформація про проблеми місцевої громади та можливі шляхи їх вирішення.

Тривалість відео: до 90 секунд.

Оцінювання відбуватиметься за наступними критеріями:

- висвітлення у відеоматеріалі суспільно важливої̈ проблематики (1-10 балів);

- відповідність відеоматеріалу темі Конкурсу (1-5 балів);

- дотримання журналістських стандартів (баланс думок і точок зору, об’єктивність, достовірність (посилання на джерела) відокремлення фактів від коментарів, точність, повнота представлення фактів та інформації з проблеми) (1-10 балів);

- інформація у конкурсних роботах має бути викладена цікаво, креативно, враховуючи цільову аудиторію (10 балів).

Максимальний бал – 35 балів.   

Етапи виконання проекту:

1. Пошук проблеми на рівні місцевої громади (спостереження, опитування, вільне спілкування, моніторинг преси та соціальних мереж). Трендові теми: коронавірус і безпека, екологія мікрорайону, благоустрій мікрорайону, що ми їмо (якість продуктів харчування, доступ до органічних продуктів, економічна доступність), якість питної води і здоров’я тощо

2. Написання сценарного плану. Визначення сюжетної лінії, героїв сюжету. Автори відповідають на наступні запитання:

 

- В якої послідовності в репортажі буде розкриватися суть проблеми та пропонуватися можливі шляхи її вирішення?

- Як краще досягти балансу думок і точок зору?

- Як подати інформацію, щоб не порушити об’єктивність?

- Як забезпечити достовірність? Якими реченнями можна підкреслити дотримання стандарту достовірності? Яку роботу потрібно здійснити, щоб зібрати виключно достовірну інформацію?

- Хто повинний промовляти факти, а хто – коментувати проблему та пропонувати шляхи її вирішення?

- Як перевірити точність та повноту зібраної та запланованої для трансляції інформації?

- Хто є цільовою аудиторією репортажу? Для кого призначений цей репортаж? Який інтелектуальний і культурний рівень переважно має ця аудиторія?

- Як враховуючи інтереси та культурний рівень цільової аудиторії зробити репортаж цікавим і креативним, а можливо – вірусним?

3. Робота оператора. Запис відеоряду, коментарів героїв репортажу, закадрового голосу.

4. Професійне монтування відео-проекту (90 секунд – хронометраж). Забезпечення логіки чергування кадрів (ближні, середні та дальні плани).

5. Робота з титрами (повнота необхідної інформації, авторське право).

Заповніть таблицю!

 

1

Яку проблему місцевої громади ви вважаєте найбільш актуальною?

 

2

Хто може підтвердити наявність цієї проблеми та стати героєм вашого репортажу, надаючи свій коментар на камеру?

 

3

Які відомості про цю проблему відомі та яким чином ви будете їх збирати в інтернеті ?

 

4

В якої послідовності в репортажі буде розкриватися суть проблеми та пропонуватися можливі шляхи її вирішення?

 

5

Як краще досягти балансу думок і точок зору?

 

6

Як подати інформацію, щоб не порушити об’єктивність?

 

7

Як забезпечити достовірність? Якими реченнями можна підкреслити дотримання стандарту достовірності? Яку роботу потрібно здійснити, щоб зібрати виключно достовірну інформацію?

 

8

Хто повинний промовляти факти, а хто – коментувати проблему та пропонувати шляхи її вирішення?

 

9

Як перевірити точність та повноту зібраної та запланованої для трансляції інформації?

 

10

Хто є цільовою аудиторією репортажу? Для кого призначений цей репортаж?

 

11

Який інтелектуальний і культурний рівень переважно має ця аудиторія? (високий, середній, низкий)

 

12

Як враховуючи інтереси та культурний рівень цільової аудиторії зробити репортаж цікавим і креативним, а можливо – вірусним?

 

13

Запропонуйте оригінальну назву свого репортажу.

 

14

Хто входить в Вашу команду зі створення репортажу?

 

Складіть графік робіт та визначте дату остаточної готовності продукту. 

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2020-10-07) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 329 | Коментарі: 3 | Теги: ролик, репортаж, навчання, відео, Конкурс, стандарти журналістів | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 3
avatar
0
1 mech • 12:31 PM, 2020-10-29
Преобразовать текст в голос
https://apihost.ru/voice
avatar
0
2 mech • 6:19 PM, 2020-12-27
avatar
0
3 mech • 0:11 AM, 2020-12-28
Для тренінгу вчителів 
https://youtu.be/VGZ4vIdN9gs
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

ТОП-5

КРИСТАЛ
24/7
КРЕАТИВ

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department