Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [149]
Медіатексти - 24/7 [2]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [5]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [7]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [33]
Медіатексти - Кристал [42]
Медіатексти - Промінь сонця [4]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Хімічні властивості амфотерних гідроксидів

Просто знати – це ще не все, 
знання потрібно використовувати. 
Йоганн Вольфганг фон Гете 

 

Доброго дня, шановні учні!

Тема нашого уроку "Хімічні властивості амфотерних гідроксидів" 

Сьогодні закріпимо знання про основи, кислоти. Згадаємо поняття "основні властивості" та "кислотні властивості". Будемо складати рівнення реакція обміну. 

Новою інформацією сьогодні буде для вас хімічні властивості основ, які в хімії називають амфотерними. 

Іншими словами, ми будемо розглядати поняття амфотерності , як здатності сполук проявляти двоїсті властивості: і кислот, і основ; розширювати знання про властивості основ і кислот на прикладі амфотерних сполук;  формувати вміння та навички складання хімічних реакцій на прикладі амфотерних основ; розвивати вміння спостерігати, творчо мислитивиховувати прагнення до знань.

Запишіть, будь ласка, тему уроку у зошит! 

Почнемо традиційно з розминки! 

 

Перевірте правильність виконання цього завдання  >>>

Далі записуйте у зошит схему, яка характеризує хімічні властивості неорганічних сполук! 

 

Як бачимо, основи і основні оксиди мають основні властивості, кислоти і кислотні оксиди мають кислотні властивості. При цьому, виділяють ще групу речовин, які проявляють проміжні властивості - мають ознаки кислот та основ. Їх називають амфотерними. 

Сьогодні на уроці це наше головне завдання! Що будемо робити, дивіться на слайді!

.

Запишіть у зошит: Амфотерні гідроксиди — речовини, до складу яких входить аніон ОН− (гідроксид-іон), і які при взаємодії з кислотами поводять себе як основи, а при взаємодії з основами — як кислоти. До амфотерних відносять гідроксиди, формально утворені від амфотерних оксидів: Zn(OH)2, Sn(OH)2, Pb(OH)2, Al(OH)3, Sn(OH)4, Pb(OH)4 тощо.

 

1. У розчинах амфотерних гідроксидів індикатори не змінюють свого забарвлення. Вони дуже слабкі електроліти. Не випадково ці гідроксиди віднесені до нерозчинних основ.

2. Амфотерні основи розчиняються в кислотах:

3. Амфотерні основи взаємодіють з лугами:

а) тверді луги взаємодіють з амфотерними основами при сплавлянні:

Однак можливе утворення і солей — ортоалюмінатів:

б) у розчинах лугів утворюються комплексні солі:

або при надлишку лугу:

Щоб побачити особливі відмінності амфотерних сполук, проведемо досліди! 

 

При проведенні хімічних дослідів завжди пам'ятаємо про техніку безпеки! Виконуйте це завдання усно!

Дивыться дослід "Доведення амфотерних властивостей алюміній гідроксиду".

Другий варіант цього ж самого досліду

ВИСНОВОК: Амфотерні сполуки реагують і з кислотами, і з лугами. В цьому проявляється їх амфотерний (проміжний) хімічний характер.

Запишіть рівнення реакцій у зошит! 

Тренуйтесь у складанні рівнянь хімічних реакцій

Закріплюйте отримані знання! Дивіться ролик!

Виконуйте вправу у зошиті! 

Далі розвязуйте задачу (розрахунки за хімічними рівняннями) !

В реакції з цинк гідроксидом прореагувало 2 моль натрій гідроксиду. Скільки грамів натрій цинкату при цьому утворилось? 

 

Друзі, після оформлення роботи, фотографуйте ваші записи та надсилайте фото вчителю в особисті повідомлення на вайбер!

 

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2020-04-12) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 4838 | Коментарі: 1 | Теги: Хімія, амфотерні гідроксиди, 8 клас, властивості, Карантин | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 1
avatar
0
1 mech • 9:47 PM, 2020-04-12
Какое практическое значение имеют эти знания? Это главный вопрос. Так как всегда важно понимать, зачем мы что-то изучаем или что дают нам те или иные знания. 

Также предлагаю Вам посмотреть видео-урок, в котором я комментирую эту тему!
https://u.to/FYQSGA
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

ТОП-5

КРИСТАЛ
24/7
КРЕАТИВ

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department