Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Медіатексти - 220 вольт [1]
Медіатексти - Екслюзив [2]
Медіатексти - Орео [0]
Медіатексти - Максимум адреналину [1]
Медіатексти - Іскорка [0]
Медіатексти - 21 століття [1]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Медіатворчість


Людина у світі комунікаційних технологій. Михайло Доценко, 11-А

Михайло Доценко,

газета "21 століття" 

Комунікація як спосіб взаємодії між людьми була і залишається важливою частиною життя соціуму. В той же час, із поширенням та розвитком комп’ютерних технологій в сфері комунікацій відбулося багато змін, які значно спростили та пришвидшили обмін інформацією.

Тут потрібно розуміти, що до комунікаційних технологій входять не лише різноманітні соціальні мережі, які активно використовує для спілкування сучасна молодь, а й піар-технології та сайти, які використовуються для розміщення інформації. 

Моє ставлення до різних видів комунікаційних технологій не є однозначним, адже для мене вони поєднують у собі як негативний, так і позитивний вплив на людину. Так, за допомогою соціальних мереж сучасна людина має змогу не лише спілкуватися, а й поширювати певну інформацію про себе (фотографії, певні відеоматеріали).

Це, з одного боку, дозволяє пришвидшити спілкування, але, з іншого, в деякій мірі спрощує його. Процес спілкування перетворюється в обмін короткими повідомленнями, де емоції виражаються за допомогою картинок чи смайликів. Людина поступово відвикає від більш складного висловлення своїх думок, особливо, якщо вона не має звички читати художню літературу.

Іноді навіть з’являються сумніви щодо здатності сучасної людини вести повноцінне листування чи взагалі писати листи. Частково, напевно, саме через це читати  листування Фіцджеральда з Максуелом Перкінсом чи Хемінгуеєм так незвично.

Серед інших негативних наслідків можна назвати посилення публічності, коли за допомогою соціальних мереж людина звикає постійно афішувати своє життя та стає в деякому сенсі залежною від лайків та похвальних коментарів. Ризик виникнення такої залежності доведений вченими, проте, багато доказів можна навести  із повсякденного життя, коли ще з молодших класів діти стають активними користувачами соціальних мереж.

Що ж стосується піар-технологій, наприклад реклами, чи інформаційних сайтів, які часто слугують засобом психологічного впливу, то моє ставлення до них значно гірше, а особливо до реклами. Адже в країні з ринковими відносинами, де виробнику просто необхідно продати свій товар, реклама розвивається дуже і дуже швидко. Вона діє за певною схемою, впливаючи на органи чуття та формуючи таким чином потребу щодо купівлі товару чи послуги. 

У романі Бігбедера «99 франків» головний герой, який працює у рекламному бізнесі, не просто так намагається змусити читачів ненавидіти його. Таким чином він намагається звернути увагу людей на негативний вплив реклами, яка перетворює їх на бездумних споживачів.

В цьому контексті реклама має багато спільного із інформаційними сайтами, які також здатні формувати ставлення людини до певних процесів та явищ, часом, шляхом поширення неправдивої інформації. Найгірше те, що визначити частку брехні в статі чи замітці іноді майже неможливо, адже альтернативного джерела в загалі може не бути.

До того ж, ні для кого не секрет, що акцент в сучасних журналістських матеріалах робиться не на якості на а на швидкості, особливо, коли період оновлення інформації на сайті становить лише декілька хвилин або секунд.

Саме тому, головною проблемою людини, яка знаходиться у самому центрі різноманітних засобів спілкування, є необхідність критично та об’єктивно підходити до необхідності їх використовування, а також знати про всі ризики по’язані з цим. 
 


Категорія: Медіатексти - 21 століття | Додав: mech (2018-12-03) | Автор: Михайло Доценко
Переглядів: 444 | Коментарі: 3 | Теги: есе, стаття, 21 сторіччя, стаття в газету, комунікаційні технології, Михайло Доценко | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 3
avatar
0
1 mech • 9:55 AM, 2018-12-03
Интересная статья! И главное отражено личное отношение автора к имеющим место процессам! Отлично! Так держать! )
4000+ )
avatar
0
2 mech • 10:17 AM, 2018-12-03
Проверили текст на уникальность. 100% уникальности. Добавляем ещё 6000+ в банк баллов медиаобразовательных достижений!
avatar
0
3 mech • 11:05 AM, 2018-12-17
avatar

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

ТОП-5

КРИСТАЛ
24/7
КРЕАТИВ

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department