Медіатворчість
Всього матеріалів в каталозі: 269
Показано матеріалів: 71-80
Зразок для уроку курса "Основи медіаграмотності" |
Общая и неорганическая химия |
Мета рекламної діяльності визначається загальною стратегією маркетингу і комунікації, взятих на озброєння підприємством у ринковому середовищі. |
Саморегулювання рекламного бізнесу стає необхідним фактором гармонії між рекламою й суспільством. У цьому зв'язку зростає значення оволодіння рекламістами знаннями щодо ролі реклами в сучасному суспільстві, а також формування принципових поведінкових настанов у своїй професійній діяльності. |
П О Л О Ж Е Н Н Я
про ХXIV Міжнародний конкурс шкільних медіа
м. Київ, 2021 р. |
Мета: сформувати вміння на основі літературного складати режисерський сценарій для відеороликів (фільмів, соціальної реклами іншого аудіовізуального контенту). |
Календар знаменних та пам`ятних дат в користь класним керівникам та педагогам-організаторам. |
Сценарист готує літературні тексти, у яких відображаються дії персонажів та діалоги фільмів різних жанрів: художніх, документальних, навчальних, анімаційних тощо. Він створює сценарії до фільмів та вистав самостійно або розробляє екранізацію роману, новели чи драми. |
Журналістика як явище і як професія поділяється на інформаційну, аналітичну, художньо-публіцистичну. Це три засоби засвоєння життєвого матеріалу, що проявляється у трьох групах жанрів. Поза жанровою системою професія не існує. Серйозне уявлення про жанри – свідоцтво високої професійної кваліфікації журналіста. |