ВМ-НФ Архів 1 Архів 2 

Головна| Мій профіль| Реєстрація| Вихід| Вхід|RSS

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 новини Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо ЗНУ День учителя Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання Департамент освіти відео HEALTHY SCHOOLS безпека урок екологія РК медіакультура 7 клас булінг виховна робота 8 клас 6 клас практична робота екологія 10 клас Солярис Департамент освіти і науки день Перемоги челендж вибори президент самоврядування День Дублера медіа громадянське виховання Карантин Хімія дистанційне навчання

Категорії розділу

Медіатексти від експертів [67]
Медіатексти - Бумеранг [0]
Медіатексти - Нью-Скіфія [3]
Медіатексти - Спалах [10]
Медіатексти - КОТ [1]
Медіатексти - Бригантина [3]
Медіатексти - Фортуна [0]
Медіатексти - Креатив [29]
Медіатексти - Кристал [37]
Медіатексти - Промінь сонця [2]
Медіатексти - Фенікс [7]
Медіатексти - Нове місто [1]
Медіатексти - Соляріс [3]
Навчання завершено [5]

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Медіатворчість


Рекреація - Екологія РК - 9 клас - 10.04.2020 - КАРАНТИН

Доброго дня, шановні учні 9-А і 9-Б класів Запорізького НВК №19!

Продовжуємо вивчати регіональний факультативний курс «Екологія рідного краю»!

Наразі ми вивчаємо тему №4 «Оптимізація відносин людини з довкіллям» та тема нашого уроку сьогодні «Уявлення про рекреацію»

«Рекреація» це «відтворення» знову того що вже було. У латинській мові слово «Creator» означає «Творець». Отож, коли мова йдеться про рекреацію, правильніше значення цього терміну є «відтворювати» наприклад природний стан забрудненої річки, або екосистему з тваринами у ній, чи розвалений парк архітектури, збудованим працьовитою людиною, чи емоційні та інтелектуальні сили людини. Рекреаційним заняттям вважають активний відпочинок, гру на природі.

Тому стає зрозумілим, як важливо приділяти цієї діяльності належну увагу.

Якщо Ви переглянули відео-урок, напишіть, будь ласка, свій коментар у стрічці коментарів на цій сторінці! Чи зрозуміло Вам, що таке рекреація? Як Ви оцінюєте рекреаційні зони Вашого мікрорайону? Що можна зробити щоб покращити умови для відпочинку школярів, дорослих, літніх людей?

Запам’ятайте! Рекреація – активний відпочинок— система заходів, пов'язана з використанням вільного часу людей для їх оздоровчої, культурно-ознайомчої і спортивної діяльності на спеціалізованих територіях.

В нашому місті багато паркових зон, маються пляжі, затишні сквери, спортивні майданчики. Біля нашої школи теж є чудові зелені зони, улюблене місце відпочинку мешканців нашого мікрорайону.  

Рекреація охоплює всі види відпочинку. Відновлення здоров'я і працездатності шляхом відпочинку на лоні природи, або під час туристичної поїздки з відвіданням національних парків, архітектурних пам'яток, музеїв.

Рекреаційна діяльність – складний процес. Після 1991 р. змінилася географія рекреаційної діяльності. Виникли нові стандарти й  уявлення про те, де і як потрібно відпочивати, сформувались і продовжують формуватися нові рекреаційні потоки.

В поняття рекреація включають:

  • розширене відтворення фізичних, інтелектуальних та емоційних сил та етикету способом очищення, відновлення та будування природного середовища (річки, парку, лісу, ландшафтного феномену, заповідника)
  • розширене відтворення фізичних, інтелектуальних та емоційних сил та етикету способом збереження місцевостей з культурно важливим значенням (пам'ятки архітектури, археологічної ділянки)
  • будь-яка гра, розвага, яка використовується для відновлення фізичних та розумових сил
  • найбільший сегмент індустрії дозвілля, що швидко розвивається, зв'язаний з участю населення в активному відпочинку на відкритому повітрі, проводиться переважно на вік-енд (у вихідні та святкові дні)
  • перебудова організму і людських популяцій, що забезпечують можливість активної діяльності за різних умов характеру і змін навколишнього середовища
  • цивілізований відпочинок, що забезпечується різними видами профілактики захворювань в стаціонарних умовах екскурсійно-туристичними заходами, в процесі занять фізичними вправами.

Масовий туризм - це часткова форма рекреації,  але рекреація може бути і просторово пасивною. Щоб відпочити, зовсім не обов’язково їхати у віддалені райони - можна просто змінити спосіб життя і відпочити „за  місцем проживання”.

Під об’єктом рекреації розуміють матеріальні предмети, системи, процеси, явища, а також стандарти, які є умовами реалізації рекреаційної діяльності людини. Це своєрідний фон для безпосередньої рекреаційної діяльності.

Під суб’єктами рекреації розуміють людей, що ведуть різну рекреаційну діяльність на основі стереотипів даного національного утворення.

Під рекреаційною діяльністю розуміють різноманітну діяльність людей, зорієнтовану на відтворення власних сил у відповідності  стереотипами свого національного утворення. Сюди входять добовий, тижневий, квартальний, річний і життєвий цикли рекреації. Всі вони – прояви рекреаційної діяльності.

Рекреаційний потенціал – сукупність природних і національних передумов для організації рекреаційної діяльності на певній території. Дуже часто під рекреаційним потенціалом розуміють наявність на території певних унікальних чи, у всякому разі, цікавих не тільки для місцевих жителів відносно легко досяжних природних об’єктів. Хоч це не зовсім обов’язкова ознака, а тільки бажаний варіант. Рекреаційний потенціал території дуже змінюється.

Рекреаційні ресурси - компоненти природного середовища і феномени національного характеру, які, завдяки певним рисам, можуть бути використанні для організації рекреаційної діяльності. Для рекреаційних ресурсів характерна національно просторова і часова відносність.

У цілому, для рекреаційних ресурсів характерна контрастність із звичайним середовищем мешкання людини і поєднання різних природних і культурних середовищ. Рекреаційним ресурсом визначається, чи не будь-яке місце, яке відповідає таким двом критеріям:

1. місце відрізняється від звичайного середовища мешкання людини;

2. представлено поєднання двох і більше різних у природному відношенні середовищ. 

Статистично найбільш привабливі крайові зони, стик різних середовищ (вода – суходіл, ліс – галявина, пагорб – рівнина та інше). Найбільш привабливі  поєднання кількох контрастних середовищ.

Головні завдання рекреації в Запорізькій області такі: реконструкція існуючого рекреаційного фонду у відповідності з соціальними потребами і умовами ринкової економіки; будівництво нових рекреаційних закладів  згідно світових стандартів; створення нормативних передумов для розвитку рекреації в місті та області.

Щодо оздоровниць

Нині оздоровниці Запорізької області знаходяться у підпорядкування Міністерства охорони здоров’я   України, Міністерства оборони України, Міністерства аграрної політики України, АТ „Укрпрофоздоровниці” та інших, які не мають достатніх коштів на їх утримання. Оздоровниці, як правило працюють із незаповненими місцями, багато з них функціонують у середньому 2,5 місяці на рік, а деякі ще менше. Потребує оновлення лікувально-діагностична база.

До складу рекреаційного потенціалу Запорізької області входить курорти, дендропарки, численні пам’ятки садово-паркового мистецтва та інші.

Найбільш серйозною структурною проблемою туристичної та курортно-рекреаційної сфери Запорізької області є застаріла інфраструктура засобів розміщення туристів і відпочиваючих. За оцінками експертів, майже 90 % номерного фонду вимагає модернізації - від ремонту й оновлення інтер’єрів до повної реконструкції.

Сьогодні Україна знаходиться на важливому етапі. Вона намагається не тільки відроджувати рекреаційно-туристичне господарство, але й, що має особливо важливе значення, створювати потужну рекреаційно-туристичну галузь з розвинутою інфраструктурою, зорієнтованою на перспективу як важливого напряму розвитку національної економіки та культури.

Рекреаційно-туристичний комплекс Запорізької області повинен стати однією із сфер оздоровлення економіки, працевлаштування населення, поширення інформації про особливості Запорізької області як привабливої з точки зору можливостей активного відпочинку населення.

Шановні дев'ятикласники, Ви дуже якісно працювали! Були уважними та небайдужими! Памятайте, від ваших знань по екології рідного краю, від ваших компетенцій залежить, в якому місті всі ми будемо жити завтра, чи буде Запоріжжя сучасним і облаштованим, чи будуть містяни мати умови для відпочинку на природі, чи буде навколишнє середовище відповідати нашим вимогам, чи буде воно безпечним і здоровим. 

Тому я щиро дякую вам за роботу на цьому уроці! За ваші коментарі та особливі думки! 

Наступний урок відбудеться 17 квітня! До побачення!

Категорія: Медіатексти від експертів | Додав: mech (2020-04-09) | Автор: Андрей Елькин
Переглядів: 80 | Коментарі: 2 | Теги: Запорізька область, рідний край, 9 клас, екологія, Запоріжжя, Карантин, Рекреація | Рейтинг: 5.0/1

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 2
avatar
1
1 sanikbond • 8:21 AM, 2020-05-25 [Матеріал]
я блогодарен вам за тошто вы обеснили что такое рекриацыя ⊙0⊙
avatar
0
2 mech • 9:03 AM, 2020-05-25 [Матеріал]
Саша, спасибо за отзыв! Впереди ещё много открытий! )
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Рейтинг успішності

ТОП-5

1 місце - КРИСТАЛ
2 місце - КРЕАТИВ
3 місце - СОЛЯРИС
4 місце - ПРОМІНЬ СОНЦЯ
5 місце - БРИГАНТИНА

Коментарі

Чим дивує запорізьке урочище Пристіни
Дякую! )

Александр, благодарю за активное участие в уроке! )

Безперервно навчаємось! Удосконалюємо знання, навички, вміння та компетенції!!! 

1. ...

Саша, спасибо за отзыв! Впереди ещё много открытий! )

Друзі сайту

  • department