Портал шкільної преси Запорізької гімназії №19 Запорізької міської ради

 

 

Пошук

Фільтр пошуку

ВМ-НФ Запоріжжя конференція медіаосвіта конкурси АУП ЗНВК №19 Запорізький НВК №19 Шкільний Медіахолдинг Конкурс радіо Андрій Єлькін Республіка Мрія здоров'я Кристал здорові школи звіт медіаграмотність навчання відео Шевченківські пакети плакати постер HEALTHY SCHOOLS плакат безпека медіатворчість урок екологія РК медіакультура 7 клас 9 клас булінг виховна робота 8 клас основи медіаграмотності практична робота екологія Солярис Департамент освіти і науки біологія еко-марафон Вісник Мрії челендж самоврядування медіа Карантин Хімія дистанційне навчання кіноклуб

Категорії розділу

Новини від шеф-редактора ПШП [134]
Новини - 24/7 [21]
Новини початкової школи [2]
Новини інших МЦ [17]
Новини - Олімпія [18]
Новини - Бригантина [14]
Новини - Креатив [105]
Новини - Кристал [123]
Новини - Фенікс [24]
Новини - Промінь сонця [7]
Новини - Нове місто [6]
Новини - Соляріс [23]
Новини - Нью-Скіфія [12]
HEALTHY SCHOOLS [51]
Новини в рамках програми "HEALTHY SCHOOLS"

Ми у Фейсбуці

ВМ-НФ


10:49 AM
Факультет журналістики ЗНУ запрошує взяти участь у фестивалі шкільних медіа (подати заявку)

16 листопада 2018 року на факультеті журналістики Запорізького національного університету (м. Запоріжжя) відбудеться фестиваль шкільних медіа «Культурне розмаїття Запорізького краю». 

Мета проекту – стимулювання творчої ініціативи учнів Запоріжжя та області у створенні шкільних медіа з метою вивчення культурного, національного, етнічного, природного розмаїття Запорізького краю, розвитку критичного мислення школярів та виховання нового, свідомого медіаграмотного покоління, що володіє конкретними професійними компетентностями.

До участі запрошують учнівську молодь, учасників творчих гуртків, представників шкільних ЗМІ. 
Номінації Конкурсу: «Друковані ЗМІ», «Радіопрограма», «Телевізійний матеріал», «Мультимедійна інтернет-публікація», «Рекламна продукція».

Кінцевий термін подачі заявок та робіт на участь у Конкурсі – 10 листопада 2018 року.

Усім учасникам необхідно заповнити заявку на участь у Конкурсі через сервіс Google-форми за посиланням: . https://goo.gl/forms/KRWtOsy3QRGWFrvI3

Положення про медіафестиваль «Культурне розмаїття Запорізького краю»

Мета проекту – стимулювання творчої ініціативи учнів Запоріжжя та області у створенні шкільних медіа, популяризації ідей щодо культурного, національного, етнічного, природного розмаїття запорізького краю, розвитку критичного мислення школярів та виховання нового, свідомого медіаграмотного покоління, що володіє конкретними професійними компетентностями.
І. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає мету та умови участі в медіафестивалі «Культурне розмаїття Запорізького краю» (далі – Конкурс), порядок його проведення, оцінювання номінантів і визначення переможців.
1.2. Тематичний напрям Конкурсу – формування у шкільної молоді толерантного ставлення до національної, етнічної розмаїтості мешканців Запорізького краю, його культурної та природної спадщини; виховання у школярів  навичок медіаграмотності і критичного мислення, патріотичності і почуття громадянської єдності. 

ІІ. Мета і завдання конкурсу
2.1.Конкурc проводиться з метою:
•    активізації роботи шкільних ЗМІ;
•    висвітлення проблем і подій, пов’язаних із національною, етнічною розмаїтістю мешканців Запорізького краю, його культурної та природної спадщини, формування толерантного ставлення молоді до культури і традицій різних груп населення;
•    формування професійних компетентностей школярів у сфері медіа (журналістика, реклама, видавнича справа);
•    реалізація медіаосвітніх  проектів у школах Запоріжжя та області.
2.2. Основними завданнями Конкурсу є:
•    виготовлення якісного контенту: аудіо-, відео-, пресових та інтернет-матеріалів, рекламних роликів, веб-проектів про культурну спадщину, національне розмаїття, традиції мешканців Запорізького краю, що мають на меті поліпшити інтерес молоді до культурної проблематики;
•    формування професійних компетентностей школярів у сфері медіа;
•    формування критичного мислення у підлітків;
•    виховання відповідальних і медіаграмотних громадян єдиної України.

ІІІ. Організатори, оргкомітет та журі конкурсу
3.1. Організатором Конкурсу є факультет журналістики Запорізького національного університету.
3.2. Співорганізатором Конкурсу є Запорізька обласна організація Національної спілки журналістів України.
3.3. До складу Журі входять представники факультету журналістики ЗНУ: декан Костюк Віктор Володимирович, заступник декана з навчальної роботи Тяпкіна Наталя Іванівна, заступник декана з профорієнтаційної роботи Баранецька Ганна Дмитрівна, заступник декана з виховної роботи Кондрико Анастасія Андріївна, завідувач кафедри журналістики Любченко Юлія Валеріївна, доцент кафедри журналістики Тернова Алла Іллівна, завідувач навчальної лабораторії інтернет-радіо «Університет» Логвиненко Наталія Віталіївна, доцент кафедри теорії комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю Санакоєва Наталя Дмитрівна, голова студентської ради факультету журналістики Варлигіна Дарина Вадимівна, а також голова Запорізької обласної організації Національної спілки журналістів України Кузьменко Наталя Ігорівна.  
3.4. Журі Конкурсу переглядає та оцінює конкурсні роботи, визначає переможців.
3.5. Під час оцінювання робіт журі керується критеріями:
•    відповідність роботи меті, завданням та категоріям Конкурсу та всім заявленим вимогам;
•    змістовність та інформативність;
•    оригінальність ідеї та якість виконання.
3.6. Учасники конкурсу можуть подати по одній роботі у кожній категорії. За результатами розгляду поданих учасниками робіт журі шляхом голосування визначає три кращі роботи у відповідних категоріях. 
3.7. Члени журі не можуть бути авторами поданих на Конкурс робіт. 

ІV. Умови участі у Конкурсі
4.1.Конкурс проводиться в період з 1 жовтня до 10 листопада 2017 року.
4.2.У конкурсі можуть взяти участь учні 9–11 класів загальноосвітніх шкіл міста Запоріжжя і області, вихованці гуртків та творчих майстерень.
4.3. Конкурсною програмою передбачено такі категорії робіт.
•    Друковані ЗМІ (газета, журнал, буклет);
•    Радіопрограма;
•    Телевізійний матеріал;
•    Мультимедійна інтернет-публікація;
•    Рекламна продукція.
Учасники конкурсу самостійно створюють роботу та подають її на розгляд журі.
4.4. Конкурсною програмою передбачено тематичні напрямки:
•    «Ми різні, але ми рівні»;
•    «Традиції мого народу»;
•    «Краса рідного краю»;
•    «Багатонаціональна Україна»;
•    «Перлина України – острів Хортиця»;
•    «Збережемо унікальну історичну спадщину Запорожжя»;
•    «Моя Мала Батьківщина»

4.5. Для участі у Конкурсі необхідно:
4.5.1    У категорії «Друковані ЗМІ (газета, журнал, буклет)» – роздрукувати конкурсну газету або журнал, буклет на папері, згорнути і, якщо необхідно, прошити на скобу. Роботи надсилати за адресою: 69600, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66, Факультет журналістики Запорізького національного університету.
4.5.2    У категорії «Радіопрограма» розмістити конкурсну роботу (звуковий ролик) на сайті https://soundcloud.com. Пряме гіперпосилання (із назвою роботи, вказівкою на авторів та назву школи/гуртку тощо) надіслати на електронну адресу: znu.mediafest2018@gmail.com.
4.5.3    У категорії «Телевізійний матеріал» розмістити конкурсну відеороботу на YouTube або на веб-сайті школи. Пряме гіперпосилання (із назвою роботи, вказівкою на авторів та назву школи/гуртку тощо) надіслати на електронну адресу: znu.mediafest2018@gmail.com.
4.5.4    У категорії «Рекламна продукція» – подати роботу (відеоролик – розміщений на YouTube, аудіоролик – на https://soundcloud.com, або макет поліграфічної реклами). Пряме гіперпосилання на відео та аудіо (із назвою роботи, вказівкою на авторів та назву школи/гуртку тощо) або макет реклами надіслати на електронну адресу: znu.mediafest2018@gmail.com.
4.5.5    У категорії  «Мультимедійна інтернет-публікація» – розмістити відповідний конкурсний матеріал на діючому сайті школи, а гіперпосилання на нього надіслати на електронну адресу: znu.mediafest2018@gmail.com.
 4.6. Заявка на участь у Конкурсі подається не пізніше 10 листопада 2018 року. Заявка є документом, необхідним для включення учасників у список конкурсантів.
4.7. Надання заявки та конкурсної роботи означає згоду учасника на розміщення, демонстрацію, використання матеріалів на заходах ЗНУ, факультету журналістики та в ефірі локальної телевізійної мережі університету – «Юніверс-ТБ», на сайті та в ефірі радіо «Юніверс».
4.8. За потреби учасники конкурсу можуть отримати консультацію фахівців з 1 жовтня до 10 листопада 2018 року у робочі години (з 9.00 до 16.00):
Категорія «Друковані ЗМІ» - Горбенко Інна Федорівна (тел. (061)289-12-80)
Категорія «Радіопрограма» - Любченко Юлія Валеріївна (тел. (061)289-12-24)
Категорія  «Телевізійний матеріал» - Тернова Алла Іллівна (тел. (061)289-12-47)
Категорія  «Мультимедійна інтернет-публікація» - Сіріньок-Долгарьова Катерина Григорівна (тел. (061)289-12-24)
Категорія «Рекламна продукція» - Санакоєва Наталія Дмитрівна (тел. (061) 
289-12-17).

V. Вимоги до медіаробіт
5.1. До участі в Конкурсі допускається самостійно створена газета або журнал формату А-5 (від 8 сторінок), А-4 (від 4 сторінок) або А-3 (від 2 сторінок), буклет (аркуш, сфальцьований будь-яким способом у два згини чи більше), зверстані в будь-якій придатній для цього і доступній конкурсантам комп’ютерній програмі та роздруковані в чорно-білому варіанті або в кольорі (можна частково в кольорі).  Обов’язкові вимоги: наявність дати, колонтитулів, загальних та спеціальних рубрик, вихідних даних видання, імен і прізвищ авторів; тексти повинні бути грамотні, добре вичитані, без помилок.
5.2. Радіопрограма може бути записана за допомогою будь-яких технічних засобів, які доступні конкурсантам (диктофон, смартфон, мобільний телефон, запис у студії). Рекомендована тривалість матеріалу – до 3 хвилин. Рекомендований формат звукового запису – MP3. Використання під час монтажу спеціальних програм та інструментів залишається на розгляд автора.
5.3. Відеоробота  може бути відзнята будь-якими доступними для учасників технічними засобами (відеокамерою, фотоапаратом, смартфоном, мобільним телефоном тощо). Рекомендована тривалість відеоролика – до 3 хвилин. Рекомендовані формати відео: MPEG-4, WMV, AVI, MP4, створені у HD та FullHD-якості (роздільна здатність – 1280×720 або 1920×1080). Обов’язковим є наявність прикінцевого титрового супроводу із зазначенням використаних  матеріалів, легальності їх застосування в конкурсній відеороботі. Використання під час зйомки та монтажу спеціальних програм та інструментів залишається на розгляд автора.
5.4. Мультимедійна інтернет-публікація повинна містити інформацію у не менш як трьох різновидах, серед яких текстове повідомлення є обов’язковим (обсяг – від 4 до 7 тис. знаків із пробілами), а інші підбираються на розсуд конкурсантів. Наприклад: текст, відеоподкаст, фото; текст, слайд-шоу, аудіоподкаст; текст, малюнок, інфографіка тощо. При цьому важливим є їх гармонійне сполучення та виправданість використання. Обов’язкові вимоги: публікація має бути розміщена на окремій веб-сторінці саме на сайті школи, який справно працює та регулярно оновлює контент; ця веб-сторінка повинна нормально завантажуватись (при якісному Інтернеті), а для цього не містити надто «важких» зображень (не більше 200 КБ для кожного фото або малюнку).
5.5. Рекламна продукція. 
Учні працюють над створенням соціальної реклами запропонованих тематичних напрямків (див. вище пункт 4.4).
 Рекламний аудіоролик може бути записаний за допомогою будь-яких технічних засобів, які доступні конкурсантам (диктофон, смартфон, мобільний телефон, запис у студії). Рекомендована тривалість ролику – 30–45 секунд. Рекомендований формат звукового запису – MP3. Використання під час монтажу спеціальних програм та інструментів залишається на розгляд автора. 
Рекламний відеоролик  може бути відзнятий будь-якими доступними для учасників технічними засобами (відеокамерою, фотоапаратом, смартфоном, мобільним телефоном тощо). Рекомендована тривалість відеоролику – від 30 секунд до 1 хвилини. Рекомендовані формати відео: MPEG-4, WMV, AVI, MP4, створені у HD та FullHD-якості (роздільна здатність – 1280×720 або 1920×1080). Обов’язковим є наявність прикінцевого титрового супроводу із зазначенням використаних  матеріалів, легальності їх застосування у конкурсній відеороботі. Використання під час зйомки та монтажу спеціальних програм та інструментів залишається на розгляд автора. 
Макети поліграфічної реклами або зовнішньої реклами створюються із використанням спеціальних програм та інструментів на розгляд автора. Це може бути макет чи серія макетів, присвячених одній тематиці, підготовлених в електронному вигляді чи роздрукованих на картоні форматом А3 або А4. 

VI. Підсумки конкурсу і нагородження учасників
6.1. Переможці Конкурсу визначаються Журі в кожній з номінацій у відповідності до набраних балів.
6.2. Підсумки Конкурсу буде опубліковано на сайті ЗНУ.
6.3. Переможці Конкурсу нагороджуються відповідними дипломами та подарунками. 
6.4. Заохоченням для учасників Конкурсу також стане поширення інформації про роботи та їх авторів у ЗМІ та соціальних мережах; серія майстер-класів від провідних викладачів факультету та практикуючих фахівців.
6.6. Нагородження переможців відбуватиметься 16 листопада 2018 року на факультеті журналістики ЗНУ за адресою: м. Запоріжжя, вул. Жуковського 66, Запорізький національний університет. 


Автор новинного повідомлення:
Сфера інтересів автора:
Автор фото:
Категорія: Новини від шеф-редактора ПШП | Переглядів: 428 | Додав: mech | Теги: реклама, радіо, можливості, так тримати, ТБ, ЗНУ, медіакомпетенції, Конкурс, медіафестиваль | Рейтинг: 5.0/2

Слідкуйте за новинами в групі "Запорізький НВК №19"
Підписуйтесь на нашу сторінку у Facebook

Всього коментарів: 0
avatar

Новини

 

[2023-06-18]
Любов Найдьонова: Щоб подолати булінг, вчіться перетворювати «мінуси» на «плюси»!Любов Найдьонова: Щоб подолати булінг, вчіться перетворювати «мінуси» на «плюси»!

[2023-05-02]
Вітаємо нашого чемпіона з перемогою!Вітаємо нашого чемпіона з перемогою!

[2023-04-30]
Згадали Чорнобильську трагедію та обирали кращу стратегію розвитку енергетики для УкраїниЗгадали Чорнобильську трагедію та обирали кращу стратегію розвитку енергетики для України

[2023-04-28]
Як спасати планету, дізналися учасники кіноклубної події

[2023-04-24]
22 квітня - Всесвітній день Землі! Радіо «РМ» транслювало передачу 22 квітня - Всесвітній день Землі! Радіо «РМ» транслювало передачу "Електронні відходи - Стоп!"

Фото


Публікації

Завершилось навчання в рамках програми Доку Діє 2.0. Можна підбивати підсумки.Завершилось навчання в рамках програми Доку Діє 2.0. Можна підбивати підсумки.

Контрольна робота з теми «Хімічні реакції» 9 КЛАС

Школа лідерів - майстер-класи

Перелік проектів на вибір для учнів 6-9 класів

Школа сайтобудування

Обираємо логотип 2022-2023Обираємо логотип 2022-2023

ВСЯ ХІМІЯ за 8 клас в 1 уроці + таймкоди

Складові аналізу медіатексту

По слідам війни, йде допомогаПо слідам війни, йде допомога

Поняття про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання)

Вхід на сайт

Заради розвитку

Рейтинг успішності

ТОП-5

КРИСТАЛ
24/7
КРЕАТИВ

Коментарі

YML

Характеристика Натрію і Хлору
Натрій: 
До речі, пане Вадиме, Ваша ідея зі створення переліку інтернет-ресурсів медіахолдингу "ВМ-НФ&qu

Я теж абсолютно так думаю. Втім, з'ясовується, що серйозні Інтернет-ресурси, а надто їх розробка

Всі, хто розвиває якийсь бренд, обов'язково повинні мати свій власний сайт, адресу якого розміщу

Ой, загубився перший рядок, він виглядав так:

Хочеш мати власний сайт?

Календар

«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Друзі сайту

  • department